Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε χθες, Τετάρτη 18.12.19, την πρόταση του Υπουργείου Εργασίας για την υλοποίηση του προγράμματος «κόκκινο κουμπί» από το παρατηρητήριο τρίτης ηλικίας.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα,  μέσω υπηρεσίας τηλεειδοποίησης στοχεύει στην παροχή άμεσης στήριξης σε άτομα που το έχουν ανάγκη, άτομα δηλ. τρίτης ηλικίας, άτομα με διάφορες αναπηρίες ή με χρόνια προβλήματα υγείας.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα μικρό βραχιολάκι, πάνω στο οποίο θα υπάρχει το «κόκκινο κουμπί». Όταν τα άτομα έχουν ανάγκη για βοήθεια θα πατούν το «κόκκινο κουμπί» και με το πάτημα θα ενεργοποιείται αυτόματα κλήση προς το αρμόδιο Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κλήσεων που θα λειτουργεί το Παρατηρητήριο Τρίτης Ηλικίας σε εικοσιτετράωρη βάση.

Το Κέντρο Τρίτης Ηλικίας θα στελεχώνεται από ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και ειδικευόμενους ή εκπαιδευόμενους σε θέματα ψυχικής υγείας εθελοντές.

Η διαδικασία για την εξασφάλιση αυτού του βραχιολιού με το «κόκκινο κουμπί» θα αρχίσει σύντομα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το πρόγραμμα υλοποιείται και σε άλλες χώρες της Ε.Ε.