Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στα  νοσοκομεία Λεμεσού και Λευκωσίας νοσηλεύονται δύο γυναίκες ηλικίας 53 και 22 ετών, μετά από τροχαίο που συνέβη χθες βράδυ, λίγο μετά τα μεσάνυκτα, στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Λευκωσίας, παρά την Ακτή Κυβερνήτη.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η 53 ετών τραυματίας από τη Λεμεσό, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, εισήλθε στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου Λεμεσού-Λευκωσίας, όπου και συγκρούστηκε μετωπικά με το αυτοκίνητο που οδηγούσε η 22 ετών οδηγός από τη Λευκωσία.

Από τη σφοδρή σύγκρουση, τραυματίστηκαν και οι δύο γυναίκες.  Η 53 ετών οδηγός διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Λεμεσού, η δε 22 ετών οδηγός στο νοσοκομείο Λευκωσίας.

Οι δύο γυναίκες νοσηλεύονται. Η 53χρονη φέρει κατάγματα στις περιοχές του κεφαλιού, των πλευρών αλλά και του χεριού, ενώ η υγεία της 22χρονης βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

Η τροχαία Λεμεσού διερευνά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τροχαίο ατύχημα, ενώ από την 53χρονη λήφθηκαν δείγματα για εξετάσεις.