Μετά την παραίτηση βόμβα του Αλέκου Σταμάτη, ο οποίος παρέμεινε στη θέση του προέδρου μόνο για οκτώ μήνες, το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα το διορισμό του κύριου Παναγίδη.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση ο Μάριος Παναγίδης έχει μακροχρόνια εμπειρία στη διοίκηση οργανισμών αντίστοιχου οικονομικού και διοικητικού μεγέθους με τον ΟΚΥπΥ.
Συμμετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού ως μέλος και, συνεπώς, είναι καλός γνώστης των θεμάτων που απασχολούν τον ΟΚΥπΥ και πως θα πρέπει να τα χειριστεί.
Την ίδια ώρα τη θέση του επιχειρησιακού διευθυντή του ΟΚΥπΥ αναλαμβάνει ο Πολύκαρπος Βότσης.