Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν μια ομάδα περίπου 50 ατόμων, συγκεντρώθηκαν στην συμβολή της Δεριγνύ με την Πατησίων και πέταξαν αντικείμενα εναντίον των αστυνομικών. Η αστυνομία απαντώντας έκανε χρήση χημικών και χειροβομβίδων κρότου λάμψης.
Λίγο αργότερα μια ομάδα φοιτητών έσπασε το λουκέτο και μπήκε μέσα στο Πανεπιστήμιο, ενώ αμέσως μετά τους ακολούθησαν και οι άνδρες των ΜΑΤ προκειμένου να τους απομακρύνουν. Οι φοιτητές έχουν συγκεντρωθεί στα σκαλιά της εισόδου και έχουν περικυκλωθεί από δυο διμοιρίες των ΜΑΤ, καθώς έχουν εντολή να εκκενώσουν τον χώρο.
Την ίδια ώρα καταφτάνουν κι άλλοι φοιτητές για να συμπαρασταθούν σε όσους βρίσκονται μέσα στο Πανεπιστήμιο, με την ατμόσφαιρα να είναι αποπνικτική από τα χημικά. Ανεπιβεβαιώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα τραυματία, αλλά και πολλούς άλλους να αντιμετωπίζουν αναπνευστικά προβλήματα.
Η Αστυνομία έχει προχωρήσει σε μια προσαγωγή, ενώ η κυκλοφορία στην οδό Πατησίων έχει διακοπεί.