Αυτή τη φορά, η Βίκυ Σταμάτη, επικαλείται μία νέα ιατρική γνωμάτευση σύμφωνα με την οποία πάσχει από κατάθλιψη και έχει αυτοκαταστροφικές τάσεις.
Κατάθεσε σήμερα το μεσημέρι νέα αίτηση αποφυλάκισης η οποία θα κριθεί από τον ανακριτή κ. Γαβριήλ Μαλλή που διενεργεί την ανάκριση .
Στην αίτησή της επίσης αναφέρει ότι είναι μητέρα ενός ανήλικου παιδιού το όποιο πλέον στερείται και τους δυο γονείς του κάτι – όπως φέρεται να επισημαίνει – έχει τεράστιες επιπτώσεις στην ψυχολογία του.