Ήρθε η ώρα έστω για μια στιγμή ο Δημήτρης Χριστόφιας να αναλάβει τις πολιτικές του ευθύνες και να σκεφθεί πέρα από το κόμμα τον τόπο, δήλωσε σήμερα ο Νίκος Αναστασιάδης ο οποίος κάλεσε εκ νέου την κυβέρνηση σε συλλογικότητα στη διαπραγμάτευση του μνημονίου.
Ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, τόνισε ότι εδώ και ένα μήνα, απέστειλε επιστολή στον Δημήτρη Χριστόφια για σύγκληση συμβουλίου Αρχηγών μαζί με τους οικονομικούς επιτελείς των κομμάτων, για να ενημερωθούν τα κόμματα για την κατάσταση της Οικονομίας και τις διαβουλεύσεις, αλλά και για να ληφθούν από κοινού αποφάσεις για το πλαίσιο της διαπραγμάτευσης με την Τρόικα, χωρίς να υπάρξει ανταπόκριση από πλευράς του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Κληθείς να σχολιάσει δηλώσεις του Προέδρου Χριστόφια ο οποίος έκανε λόγο για προσπάθεια της νομοθετικής εξουσίας να καταργήσει την εκτελεστική εξουσία με τις ενέργειες της, χαρακτήρισε τον ισχυρισμό αστήριχτο και επιφανειακό.
Ερωτηθείς κατά πόσο πιστεύει ότι δημιουργείται ένα κλίμα καθυστέρησης στην άφιξη της τρόικας και της διαδικασίας διαπραγμάτευσης του μνημονίου, ο κύριος Αναστασιάδης ανέφερε ότι αυτοί που προσκάλεσαν την τρόικα να εμπλακεί στα της κυπριακής οικονομίας είναι εκείνοι που φέρουν και την ευθύνη για την κατάσταση της Οικονομίας.
«Η ουσία παραμένει μια και θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στο λαό: Επιτέλους από μόνα τους τα γεγονότα, πέραν προπαγάνδας, μαρτυρούν την τραγική θέση στην οποία μας έφεραν οι χειρισμοί, ή η έλλειψη αποφάσεων, ή η έλλειψη μέτρων από πλευράς της Κυβέρνησης. Όμως η πρόθεση μου δεν είναι να ασκήσω κριτική σήμερα, είναι να επαναλάβω την πρόσκληση, ή την πρόκληση αν θέλετε, προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας πως έφτασε η ώρα για μια στιγμή να αναλάβει επιτέλους τις πολιτικές του ευθύνες. Για μια στιγμή, θα πρέπει να σκεφτεί επιτέλους πέρα από το κόμμα, το κράτος, τους Κύπριους πολίτες, τους Κύπριους εργαζόμενους, τους Κύπριους άνεργους, τους Κύπριους επιχειρηματίες, οι οποίοι αγωνιούν για την προοπτική και το μέλλον τους», υπέδειξε ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ.
Στα γραφεία του Δημοκρατικού Συναγερμού παρευρέθηκε ο Γιάννης Σελινόπουλος ο οποίος και μετέφερε στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤΕΝΝΑ, όλες τις λεπτομέρειες από τη συνέντευξη Τύπου. Δείτε σχετικά:
Κυβέρνηση: Ο ΔΗΣΥ συνεχίζει την ανεύθυνη προπαγάνδα
Απαντήσεις στις επικρίσεις που δέχθηκε η Κυβέρνηση από τον Πρόεδρο του ΔΗΣΥ, έδωσε αργά το απόγευμα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Στέφανος Στεφάνου.
Ο κ. Στεφάνου κατηγόρησε άλλη μία φορά τον Νίκο Αναστασιάδη, ότι προβαίνει σε ανεύθυνη κινδυνολογία και ανεύθυνη προπαγάνδα.
Όπως συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης, όσα κατηγορεί ο Νίκος Αναστασιάδης, αποτελούν άλλοθι για την Τρόικα, για την επιβολή σκληρότερων μέτρων σε βάρος των εργαζομένων, και γενικότερα της ίδιας της οικονομίας.
Περνώντας στην αντεπίθεση, ο Στέφανος Στεφάνου, κατηγόρησε τον κ. Αναστασιάδη και το κόμμα του, ότι «αδημονούν όπως η Τρόικα επιβάλει αυτά που τόσο καιρό επιδίωκε ο ΔΗΣΥ να επιβάλει στην Κύπρο, στο πλαίσιο των νεοφιλελεύθερων πολιτικών στις οποίες δηλώνει πίστη και αφοσίωση ο ΔΗΣΥ».
Μάλιστα ο κ. Στεφάνου προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, κατηγόρησε τον ΔΗΣΥ, ότι «επιχειρεί να φορτώσει στην Κυβέρνηση, την προσφυγή της Κύπρου στο Μηχανισμό Στήριξης, ενώ η πραγματική της αιτία είναι οι τράπεζες.
Όσον αφορά την επιστολή που απέστειλε ο κ. Αναστασιάδης στον Πρόεδρο, ζητώντας σύγκληση συμβουλίου Αρχηγών, ο κυβερνητικός Εκπρόσωπος τόνισε ότι ο κ. Αναστασιάδης ξέχασε να σημειώσει ότι ο Πρόεδρος επικοινώνησε τηλεφωνικός με τον κύριο Αναστασιάδη, λέγοντας ότι θα πραγματοποιηθεί συνάντηση τόσο με τα κόμματα όσο και με τους κοινωνικούς εταίρους.