Ο κ. Σαμαράς ανέπτυξε σε όλους τους συνομιλητές του τις σταθερές θέσεις της κυβέρνησης ότι είναι αποφασισμένη να κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για να παραμείνει η χώρα στην Ευρωζώνη.
Παράλληλα, θετικό θεωρεί η κυβέρνηση, ότι οι Μέρκελ και Ολάντ έκαναν κατηγορηματικές δηλώσεις ότι επιθυμούν την παραμονή της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Είναι πάρα πολύ σημαντικό η Ελλάδα να παραμείνει στο ευρώ, να παραμείνει στην Ευρωζώνη, τόνισε παράλληλα ο πρωθυπουργός, από το Παρίσι, μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για αναστροφή του κλίματος υπέρ της χώρας μας στην Ευρώπη και ανάκτησης της αξιοπιστίας της.
«Εμείς αυτήν τη μάχη δίνουμε, πέρα και πάνω από κόμματα και φωνές που ακούγονται. Εμείς αυτή τη μάχη θα συνεχίσουμε να τη δίνουμε, γιατί αυτό απαιτεί σήμερα η πατρίδα μας και αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς, ενώ αναφερόμενος στις επαφές του με Γιούνκερ, Μέρκελ και Ολάντ, έκανε λόγο για «συναντήσεις που ήταν καλά προετοιμασμένες και οι οποίες μας επέτρεψαν σιγά σιγά να ανατρέψουμε ένα κλίμα που υπήρχε σε βάρος του τόπου μας. Επαναλαμβάνω: σιγά σιγά, και το λέω αυτό διότι οι πάντες ζητούν αποδείξεις γι' αυτή την αλλαγή πορείας».
Δόθηκε ευκαιρία και προς τον διεθνή Τύπο, συνέχισε ο πρωθυπουργός, «με τον οποίον ήρθα σε επαφή, να αποκτήσει μια πραγματική γνώση, ώστε να επέλθει και κάποια κατανόηση των προβλημάτων και να μπορέσει ο κόσμος που μας ακούει στο εξωτερικό, που ακούει για την Ελλάδα, να έχει μία καλύτερη δυνατότητα προσέγγισης από εκείνη που είχε μέχρι τώρα».
Μετά τις συναντήσεις, ωστόσο, το ζητούμενο πλέον για την κυβέρνηση είναι να περάσουν τα μέτρα απο τη Βουλή, με τα χρονικά περιθώρια να είναι ασφυκτικά. Το πακέτο μέτρων πρέπει να έχει κλειδώσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι τα μέτρα να έχουν έλθει προς ψήφιση στη Βουλή έως τις 8 Οκτωβρίου. Ιδιαίτερα Κρίσιμη θεωρείται παράλληλα η Σύνοδος Κορυφής της ΕΕ στις 18 Οκτωβρίου, οπότε και θα τεθεί το θέμα της επιμήκυνσης.
Εν τω μεταξύ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, σε συνέντευξη του στη Real News, προειδοποιεί με κυρώσεις βουλευτές που δεν θα υπερψηφίσουν το πακέτο μέτρων, λέγοντας ότι «θα ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα». Επίσης, κάνει σαφές ότι δεν θα επιτραπούν ακρότητες σε τυχόν αντιδράσεις για τα μέτρα και συμπληρώνει ότι «ο νόμος θα εφαρμόζεται πλέον παντού».
Από τη μεριά του, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ, σε συνέντευξη στην ίδια εφημερίδα, καλεί τους βουλευτές της ΝΔ να ψηφίσουν κατά συνείδηση το πακέτο των μέτρων. O κ. Κουίκ δηλώνει ότι η Βουλή πρέπει να πάψει να είναι «στάνη προβάτων», ενώ εκτιμά πως «πλησιάζει η πτώση της κυβέρνησης» και επαναφέρει την πρόταση για δημιουργία νέου κυβερνητικού σχήματος στη βάση της πρότασης του κόμματός του για οικουμενική με άλλο πρωθυπουργό.
Δείτε το σχετικό βίντεο: ΚΛΙΚ ΕΔΩ