«Το σχολείο για πολλοστή χρονιά βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση, είναι η έκτη χρονιά που συμβαινει κατι τέτοιο. Σήμερα τα παιδιά δεν μπόρεσαν να μπουν σε έξι αίθουσες του σχολείου με αποτέλεσμα να διαμοιραστούν σε άλλες αίθουσες» ανέφερε ο ΓΓ της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπους.
Οι πληγέντες ζητούν απο τις αρμόδιες αρχές να αναλάβουν τις ευθύνες τους για έργα που έπρεπε να γίνουν εδω και χρόνια και δεν έγιναν.
«Εμείς θα κάνουμε ένα υπόμνημα καθηκόντως στους αρμόδιους υπουργούς ακόμη και στον ιδιο τον πρόεδρος της Δημοκρατίας για να παραθέτουμε το πρόβλημα με τους προϋπολογισμούς που έχουν σήμερα οι Δήμοι είναι αδύνατον να εκτελεστούν αυτά τα έργα.» δήλωσε ο Δήμαρχος Στροβόλου.
Ενώ, ο Δήμαρχος Λευκωσίας είπε ότι «Οι φιλοι επιχειρηματίες καταστηματάρχες τους οποίους αντιλαμβάνομαι και τους νιώθω θα αναγκαστούν για ένα διάστημα να ακυρώσουν η να χάσουν τις εξωτερικές τους εστιάσεις οταν προχωρούν τα κατασκευαστικά έργα των όμβριών.»
Όσο αφορά το τι θα πρέπει να περιμένουμε τις επόμενες ώρες και μέρες το τμημα μετεωρολογίας κάνει λόγο για συνέχεια στις βροχές και τις καταιγίδες.
Σύμφωνα με τον Ανώτερο Λειτουργό του τμήματος, Φίλιππο Τύμβιο «Αύριο περιμένουμε να ηρεμήσουν τα φαινόμενα βεβαίως παροδικά γιατί απο την Παρασκευή περιμένουμε μια νέα διαταραχή με νεφώσεις αρχικά και κάποιες βροχές και βροχές και καταιγίδες το Σάββατο»
Παρά τα προβλήματα ο μήνας Οκτώβριος κατέστη ο καλύτερος των τελευταίων δέκα ετών σε εισροή νερού στα φράγματα με 2 εκατομμύρια 160 χιλιάδες κυβικα μέτρα νερού.