Πλημμύρες και ζημιές προκλήθηκαν σε διάφορα σχολεία μετά τα έντονα καιρικά φαινόμενα που σημειώθηκαν το περασμένο τριήμερο που μας πέρασε.
Ένα σοβαρό θέμα φαίνεται πως σημειώθηκε για μια ακόμη φορά στον κύκλο Β΄ του Δημοτικού Σχολείου Δασούπολης όπου για πολλοστή φορά οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ήρθαν αντιμέτωποι με μια τέτοια κατάσταση.
Μιλώντας στο «Μέρα Μεσημέρι» ο γενικός γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους, αναφέρει πως σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχει είναι η έκτη χρονιά που συμβαίνει κάτι τέτοιο και πως το σχολείο έχει ενημερώσει κατά επανάληψη τις αρμόδιες υπηρεσίες.
«Προφανώς, σημείωσε, οι κακοτεχνίες που υπάρχουν στο κτίσιμο του σχολείου οδηγούν σε αυτή την κατάσταση. Τα παιδιά το πρωί δεν μπόρεσαν να μπουν σε έξι αίθουσες του σχολείου με αποτέλεσμα να διαμοιραστούν σε άλλες αίθουσες μέχρι τα συνεργεία να καθαρίσουν τις τάξεις από την λάσπη και να διασφαλίσουν ότι δεν θα υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα γιατί είχε εισχωρήσει το νερό σε κάποιες ηλεκτρικές εγκαταστάσεις».
«Αντιλαμβάνεστε, σημείωσε, ότι αυτό εγκυμονεί και κινδύνους για τη σωματική ακεραιότητα των παιδιών».
«Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη στο σχολείο Αγίου Αντωνίου στη Λεμεσό την περασμένη βδομάδα και αντιλαμβάνεστε ότι θα πρέπει να γίνουν κάποια ριζικά μέτρα από πλευράς των αρμόδιων υπηρεσιών έτσι ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο», συμπλήρωσε.
Καταλήγοντας ο κ. Χαραλάμπους είπε πως «ευτυχώς αυτή τη φορά δεν είχαμε κάποιο δυσάρεστο περιστατικό σε ότι αφορά τους μαθητές και εκπαιδευτικούς».