Δεν τίθεται θέμα εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη, υπογράμμισε εκ νέου ο Γάλλος πρόεδρος, κατά την κοινή δήλωση με τον Έλληνα πρωθυπουργό μετά τη συνάντηση που είχαν στο Μέγαρο των Ηλυσίων.
Ο Φρανσουά Ολάντ τόνισε ότι το πρόγραμμα θα πρέπει να εφαρμοστεί αλλά να ληφθεί υπόψη και τι μπορεί να αντέξει ο ελληνικός λαός.
«Διαβεβαιώνω τον Γάλλο πρόεδρο ότι η Ελλάδα είναι αποφασισμένη να τα καταφέρει και θα τα καταφέρει», είπε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Σαμαράς, τονίζοντας παράλληλα τους στενούς δεσμούς μεταξύ των δύο χωρών.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός αναμένεται το Σάββατο στο Μέγαρο των Ηλυσίων στις 11:30 (ώρα Κύπρου) για μία συνομιλία τριών τετάρτων της ώρας.
Η κοινή δήλωση των Αντ. Σαμαρά και Φρανσουά Ολάντ προγραμματίζεται να γίνει στις 12:15 (12:15, ώρα Κύπρου), σύμφωνα με την ανακοίνωση της γαλλικής προεδρίας.
Την Παρασκευή, η Άγκελα Μέρκελ εξέφρασε την επιθυμία της να παραμείνει η Ελλάδα μέλος της ευρωζώνης, μετά τη συνάντηση που είχε με τον Αντώνη Σαμαρά στο Βερολίνο, ενώ από πλευράς του ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε βέβαιος ότι η χώρα μας θα σταθεί στα πόδια της ταχύτατα και ότι θα τα καταφέρει.
«Είμαι πεπεισμένη ότι η νέα κυβέρνηση θα κάνει τα πάντα για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα. Ξέρουμε ότι απαιτούνται πολλές θυσίες και η Γερμανία θα στηρίξει την Ελλάδα σε αυτό. Η Ελλάδα είναι μέρος της ευρωζώνης και θέλω να παραμείνει μέλος της ευρωζώνης», πρόσθεσε η κα Μέρκελ, τονίζοντας ότι περιμένει από την Ελλάδα να κάνει τα λόγια πράξεις και αναγνωρίζοντας ότι οι έλληνες πολίτες «περνούν τα πάνδεινα».
Από τη μεριά του, ο. Σαμαράς διευκρίνισε ότι η Ελλάδα θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της και ότι η έκθεση της τρόικα θα σηματοδοτήσει ότι η νέα κυβέρνηση θα φέρει σύντομα αποτελέσματα.