Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στην τελική ευθεία βρίσκεται πλέον το ταξίδι του Παναγιώτη - Ραφαήλ στη Βοστώνη, προκειμένου να υποβληθεί σε γονιδιακή θεραπεία.

Ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, συναντήθηκε με τον πατέρα του μικρού, το μεσημέρι της Δευτέρας (21/10/2019) και τον ενημέρωσε για το αποτέλεσμα των πρωτοβουλιών που ανέλαβε το υπουργείο, για να βρεθεί λύση.

Ο πατέρας του μικρού Παναγιώτη –Ραφαήλ, Γιώργος Γλωσσιώτης, σε δηλώσεις του μετά από συνάντηση με τον Βασίλη Κικίλια, ανέφερε ότι «μόλις ενημερώθηκα από τον Υπουργό ότι τελείωσαν τα διαδικαστικά για την μετάβαση του παιδιού στην Βοστώνη, όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τον ελληνικό λαό και τον κυπριακό λαό που το πρόβλημα του παιδιού μου έγινε και δικό τους πρόβλημα.

Ευχαριστώ την Κυβέρνηση, τον Υπουργό και τον Πρωθυπουργό που ευαισθητοποιήθηκαν και έδωσαν λύση. Κατανοώ την απόφαση του Ανώτατου Υγειονομικού Συμβουλίου. Η ευθύνη είναι 100% δική μας».

«Είμαστε συγκλονισμένοι, σας ευχαριστούμε όλους ολόψυχα».

Μιλώντας στο «Μέρα Μεσημέρι» η μητέρα του μικρού Παναγιώτης – Ραφαήλ, Ρία Βακάλη, είπε πως είναι συγκλονισμένοι και πως δεν έχουν λόγια, ενώ ευχαριστεί τον κόσμο για την ανταπόκριση τους.

Η μητέρα του μικρού παιδιού είπε πως «Ελλάδα, Κύπρος και ομογένεια, άνοιξαν μια μεγάλη αγκαλιά και αγκάλιασαν το παιδάκι μας», ενώ σημείωσε ξανά ότι είναι συγκλονισμένοι και ότι «ευχαριστούν όλους ολόψυχα».

Αναφερόμενη στις εκκρεμότητες που έχουν απομείνει η κυρία Βακάλη είπε πως «έχουν μείνει κάποια διαδικαστικά, όπως τα έγγραφα που χρειάζεται για να ταξιδέψουμε και το νοσοκομείο να ορίσει σε ποια ημερομηνία μας περιμένει».

Μάλιστα η κυρία Βακάλη, ευχαρίστησε και τους γονείς του μικρού Αντώνη, οι οποίοι όπως είπε ήταν δίπλα τους και έκαναν τα πάντα για να μπορέσουν να πάνε και αυτοί στην Βοστώνη για λάβει την θεραπεία και το παιδί τους. «Είναι τρομερή η συγκίνηση που νιώθουμε, είναι το όνειρο μας. Πιστεύω ότι αυτή η θεραπεία θα κάνει καλά τα παιδάκια μας», κατέληξε η μητέρα του μικρού Παναγιώτη – Ραφαήλ.