Έφτασαν χθες το απόγευμα στις ελληνικές αρχές τα δύο εντάλματα σύλληψης των δύο νέων υπόπτων οι οποίοι φαίνεται να εμπλέκονται στην πενταπλη δολοφονια στην Αγία Νάπα.
Οι κυπριακές αρχές θεωρούν ότι οι δύο αναζητουμενοι ειχαν ρόλο των καθοδηγητών την μέρα της δολοφονίας και βοήθησαν τους δύο συλληφθέντες να διαφύγουν από την Κύπρο.
Η αστυνομια εχει ως μαρτυρια τις κλησεις που βρεθηκαν στα κινητα τηλεφωνα των δυο υποπτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα δύο πρόσωπα είναι γνωστά στις ελληνικές αρχές οι οποίες είναι αισιόδοξες ότι σύντομα θα τους εντοπίσουν και αμέσως θα τους εκδώσουν στις κυπριακές αρχές.
Την ίδια ώρα απαντήσεις από τις εξετάσεις που γίνονται από μέλη τους στους δύο υπολογιστές των συλληφθέντων περιμένουν οι ανακριτές οι οποίοι δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες μέρες να βρεθούν στην Ελλάδα και να έχουν επαφές με μέλη της ελληνικής αστυνομίας που έχουν αναλάβει την υπόθεση.
Αύριο οι δύο υποπτοι θα οδηγηθούν ενώπιων Επαρχιακού Δικαστηρίου Αμμοχώστου το οποίο συνεδριάζει στο επαρχιακό δικαστήριο Λάρνακας όπου θα ζητηθεί η ανανέωση του διατάγματος κράτησης τους.