Η Ολομέλεια υπερψήφισε την πρόταση νόμου του ΔΗΚΟ της ΕΔΕΚ και της Αλληλεγγύης που προνοεί την πλήρωση κενωθείσας έδρας, κατά την περίοδο μεταξύ ανακήρυξης και διαβεβαίωσης, από τον πρώτο επιλαχόντα του ίδιου κόμματος.
«Λυπούμαι να παρατηρήσω ότι με συγκεκριμένες πολιτικές συμπεριφορές κάποιοι ακόμα και σήμερα θέλουν να παραμείνουν μέρος του προβλήματος απειλώντας με νέες προσφυγές», δηλώνει ο Άριστος Δαμιανού, Βουλευτής ΑΚΕΛ.
«Δεν νομοθετούμε για κάτι και λέμε ότι ισχύει από προηγουμένως. Νομοθετούμε και ισχύει από τη μέρα που θα εγκρίνει στην πλειοψηφία της η Ολομέλεια αυτού του Σώματος αυτή την πρόταση νόμου», δηλώνει η Χριστιάνα Ερωτοκρίτου, αναπληρωτής Πρόεδρος ΔΗΚΟ.
Κατά της πρότασης, τάχθηκε μόνο ο Δημοκρατικός Συναγερμός καθώς αντιπρότεινε την αναπληρωματική εκλογή . Πρόταση νόμου την οποία καταψήσιαν όλα τα υπόλοιπα κόμματα.
«Θεωρήσαμε, θεωρούμε και θα θεωρούμε πάντα ότι ο λαός, η λαϊκή κυριαρχία, είναι αυτή που πρέπει να λύνει άλυτα θέματα πολιτικής υφής», δηλώνει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ΔΗΣΥ, Νίκος Τορναρίτης.
Σε γραπτή δήλωση που εξέδωσε ο Γιώργος Παπαδόπουλος, δηλώνει ότι δεν δικαιώθηκε ο ίδιος αλλά ο κυρίαρχος λαός, η δημοκρατία και οι Λεμεσσιανοί που επέλεξαν με τη ψήφο τους το Κίνημα Αλληλεγγύη.
«Θα ήταν επιεικώς παράλογο το 7% των Λεμεσιανών που υποστήριξαν το Κίνημα Αλληλεγγύη στις βουλευτικές εκλογές του 2016 να εκπροσωπείται στο Κοινοβούλιο κατά την τρέχουσα θητεία του Νομοθετικού Σώματος από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο. Πόσο μάλλον άλλου κόμματος», δηλώνει ο Γιώργος Παπαδόπουλος.
Σε περίπτωση προσφυγής στο Ανώτατο Δικαστήριο, ο κύριος Παπαδόπουλος θα παραμείνει στην έδρα του μέχρι την έκδοση τυχόν απόφασης κατά της τροποποίησης του συντάγματος.
Στη σημερινή της συνεδρία η Ολομέλεια της Βουλής ενέκρινε ομόφωνα δύο ψηφίσματα που καταδικάζουν την Τουρκία για τις ενέργειές της στο Βαρώσι και την εισβολή στη Συρία.