"Μια Εθνική Φρουρά η οποία, όπως έχουμε δει και σήμερα με το νέο εξοπλισμό της, στέλνει ένα μήνυμα αναβάθμισης, μέσα από σκληρή δουλειά. Με μοναδικό σκοπό την αναβάθμιση της ικανότητας της Εθνικής Φρουράς αλλά και της εξύψωσης του φρονήματος. " δήλωσε ο Υπουργός Άμυνας Σάββας Αγγελίδης.
Στίγμα απόλυτης υποστήριξης χαρακτήρισε την παρουσία του στην Κύπρο ο Υπουργός Εθνικής Αμυνας της Ελλάδας, Νικόλαος Παναγιωτόπουλος.
"Εξ ονόματος λοιπόν του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, της Ελληνικής Κυβέρνησης και ολόκληρου του Ελληνικού λαού, θα ήθελα να πω στους Κύπριους αδελφούς μας ότι η Ελλάδα είναι μαζί και είναι δίπλα στην Κύπρο και αγωνιζόμαστε ως κοινό όραμα, για μια ενιαία, ανεξάρτητη και κυρίαρχη Κυπριακή Δημοκρατία. Ελεύθερη και υπερήφανη, χωρίς κατοχικά στρατεύματα, συντεταγμένη και υποστηριζόμενη από το διεθνές δίκαιο και τα ψηφίσματα του ΟΗΕ και όχι από έκνομες, παράνομες και βάρβαρες συμπεριφορές."
Ολη η Κυβέρνηση της Σερβίας και όλος ο λαός της στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις την εδαφική ακεραιότητα και την ανεξαρτησία της Κυπριακής Δημοκρατίας, δήλωσε ο Σέρβος Υπουργός Αμυνας, Αλεξάνταρ Βούλιν, ευχαριστώντας παράλληλα την Κυβέρνηση για τη στήριξη της στις προσπάθειες για διάσωση του Κοσόβου.
"Στις πιο δύσκολες στιγμές της Κυπριακής Δημοκρατίας είμασταν πάντα μαζί σας. Και στις μέρες τις πιο σκοτεινές των επιδρομών του ΝΑΤΟ στη Σερβία, εσείς ήσασταν πάντα δίπλα μας. Οι Σέρβοι και εσείς οι Κύπριοι είσαστε ένας λαός παλιός. Εμείς θυμόμαστε και δεν ξεχνούμε ούτε την καλοσύνη ούτε το κακό. Και επιστρέφουμε είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο."
Ο κύριος Βούλιν ευχαρίστησε τους Κύπριους για την αιώνια φιλία που τους δένει με το λαό της Σερβίας και υπογράμμισε ότι στο πρόσωπο της Σερβίας, η Κύπρος θα έχει πάντα ένα γνήσιο φίλο.