Η εφημερίδα «Κίπρις» γράφει ότι λόγω της μείωσης του αριθμού των Τούρκων εργατών – εποίκων και ενώ πέρυσι οι πιστοί έφταναν μέχρι το χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων στο εν λόγω τζαμί, φέτος ήταν σχεδόν οι μισοί.
Στο μεταξύ, η εφημερίδα «Αφρίκα» δημοσιεύει φωτογραφίες σήμερα από τη χθεσινή προσευχή από τζαμιά που ήταν πλήρη στο εσωτερικό και αρκετοί πιστοί αναγκάστηκαν να προσευχηθούν έξω στο προαύλιο.
Εξάλλου, σε άλλο δημοσίευμά της η «Κίπρις» γράφει ότι οι Βρετανοί, λόγω της ακρίβειας και των οικονομικών δυσκολιών στα κατεχόμενα, πουλάνε ένας – ένας τα σπίτια που παράνομα κατέχουν και φεύγουν. Ειδικά από την περιοχή της κατεχόμενης Κερύνειας, αναφέρεται, έχει φύγει μεγάλος αριθμός Βρετανών. Τ/κ κάτοικος της κατεχόμενης Κλεπίνης ανέφερε στην εφημερίδα ότι ο λόγος που εγκαταλείπουν τα κατεχόμενα οι Βρετανοί, είναι η γραφειοκρατία, το ακριβό ηλεκτρικό ρεύμα και το ότι δεν μπορούν να πάρουν τίτλους ιδιοκτησίας.
Ο «κοινοτάρχης» της Κλεπίνης, Αλί Τουφεκτσί κατηγόρησε τους συγχωριανούς του επειδή κατέστρεψαν το αυτοκίνητο ενός Βρετανού που μένει εκεί, επειδή νευριάζουν όταν τα κατοικίδια μπαίνουν στους κήπους και τρώνε τα λουλούδια τους.
Οι Βρετανοί πουλούν επίσης τα σπίτια που παράνομα έχουν στα κατεχόμενα χωριά Καζάφανι, Αγιο Επίκτητο, Λάπηθο, Καραβά, Βασίλεια, Αγιο Αμβρόσιο και Ακανθού, και φεύγουν.