Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ενα από τα ιδια και πάλι, καθώς φαίνεται ότι ο Τάγίπ Ερντογάν ταξίδεψε στην Νέα Υόρκη αποφασισμένος να κερδίσει ότι μπορεί κατά τις επαφές που θα εχει κυρίως με Αμερικανούς αξιωματούχους, μετά και την κόντρα που καταγράφηκε λόγω της παραλαβής από την Τουρκία των ρωσικών συστημάτων S400. 

Ο Τούρκος πρόεδρος και ο Αμερικανός ομόλογός του Ντόναλντ Τραμπ είχαν τηλεφωνική επικοινωνία κατά τη διάρκεια της οποίας συζήτησαν τις διμερείς σχέσεις τους και περιφερειακά ζητήματα, όπως ανακοίνωσε η τουρκική προεδρία.

Νωρίτερα ο Τ.Ε δέχθηκε στο ξενοδοχείο που διαμένει τον Ρεπουμπλικανό γερουσιαστή από τη Νότια Καρολίνα Λίντσεϊ Γκρέιαμ, ο οποίος όπως δήλωσε μετά, προσπαθεί να επαναφέρει την Αγκυρα στο πρόγραμμα F-35, από οπου αποκλείστηκε λόγω των S400. Πρότεινε όπως ξεκαθάρισε στον Τούρκο Πρόεδρο να αφήσει στα κουτιά τα ρωσικά συστήματα, να μην τα λειτουργήσει η να τα εγκαταστήσει κάπου στο εξωτερικό προκειμένου να συνεχιστεί χωρίς προβλήματα η πολύτιμη κατά τον Γκράχαμ αμερικανοτουρκική συνεργασία.

Ο Ταγίπ Ερντογάν σύμφωνα με τα τουρκικά μέσα, δεν συμφωνεί στην εν λόγω πρόταση. Επιμένει δε, ότι μπορεί να αγοράσει την αμερικανική δυσαρέσκεια με μια ενδεχόμενη συμφωνία για αγορά και των αμερικανικών συστημάτων αντιαεροπορικής άμυνας Patriot.