Σε παρέμβαση προέβη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για τα όσα εκτυλίσσονται το τελευταίο διάστημα στην Παιδεία.
Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης σε δηλώσεις που παραχώρησε στη Λεμεσό για την απόφαση των εκπαιδευτικών οργανώσεων να προχωρήσουν σε στάσεις εργασίας, ανάφερε πως «είναι καιρός να συνειδητοποιήσουν κάποιοι ότι δεν είναι οι συνδικαλιστές που κυβερνούν, αλλά με βάση το σύνταγμα εκείνος που ο λαός ορίζει για να αναλάβει τη διακυβέρνηση»
«Σέβομαι απόλυτα, σημείωσε, τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, σέβομαι του αγώνες του για διασφάλιση των συμφερόντων των μελών τους. Αλλά, να καθορίζουν ή να αποφασίζουν ποια είναι η πολιτική που το κράτος θα αποφασίσει, όταν μάλιστα πέρσι με δική τους συγκατάθεση η Βουλή κατά συντριπτική πλειοψηφία έχει υιοθετήσει σχετικούς κανονισμούς, είναι αδιανόητο φέτος αντί να επικεντρωθούν το τι είναι αυτό που θα ωφελήσει τα παιδιά μας προσπαθούν να επιβάλουν ώρους».
Τόνισε δε, πως «δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές ανάλογες συμπεριφορές».