Γνώριμο το σκηνικό στη Λάρνακα, μετά από μια νεροποντή. Λάσπη παντού, σε αυλές, μέσα σε σπίτια και εξωτερικούς χώρους, μέσα σε αυτοκίνητα, αλλά και πλημμυρισμένα σπίτια, καταστήματα και άλλα υποστατικά.
Πρωί πρωί σήμερα, μετά τη χθεσινή νεροποντή, κάτοικοι των περιοχών που πνίγηκαν καθώς και συνεργεία του Δήμου της πόλης και του Συμβουλίου Αποχετεύσεων, πιάνουν δουλειά καθαρίζοντας ένα προς ένα τα σπίτια που επλήγησαν από τις χθεσινές πλημμύρες.
Η κατάσταση αξιολογήθηκε σε ειδική σύσκεψη, με τον Δήμο Λάρνακας να μελετά την λήψη έκτακτων μέτρων, έως ότου ολοκληρωθούν τα αντιπλημμυρικά έργα, που βρίσκονται σε εξέλιξη. Μερικά εκ των οποίων ολοκληρώνονται τον Φεβρουάριο και άλλα τον Μάϊο.
Επί τόπου έσπευσαν μέλη του Συμβουλίου Αποχετεύσεων, του Δήμου Λάρνακας στην παρουσία του Δημάρχου καθώς και ιδιώτης μελετητής αντλιοστασίου.
Η πυροσβεστική υπηρεσία δέχθηκε περισσότερες από 150 κλήσεις. Σύμφωνα με ανακοίνωση, έντεκα συνεργεία ασχολήθηκαν με την άντληση νερού από πλημμυρισμένους χώρους, αλλά και για ρυμουλκήσεις οχημάτων».