Υπενθυμίζεται πως, ο άτυχος άντρας οδηγούσε το τροχοκάθισμά του στο δρόμο, καθώς τα σταθμευμένα οχήματα παρεμπόδιζαν τη διέλευσή του στο πεζοδρόμιο. Ωστόσο παρά τις συνεχείς εκκλήσεις της αστυνομίας και την κραυγή απόγνωσης της Οργάνωσης Παραπληγικών Κύπρου, οι Κύπριοι οδηγοί δεν λένε να συμμορφωθούν, θέτοντας καθημερινά σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
Σε σοβαρές καταγγελίες προβαίνει δια μέσου του ΑΝΤ1, ο Πρόεδρος της Οργάνωσης Παραπληγικών Κύπρου επιρρίπτοντας ευθύνες κατά παντός υπευθύνου.
«Υπάρχει η ανοχή από τις αρχές είτε είναι η αστυνομία είτε οι τοπικές αρχές, τα δημαρχία δηλαδή αλλά και η εγκληματική αδιαφορία από τους πολίτες που προτιμούν να δημιουργούν εμπόδια σταθμεύοντας στο πεζοδρόμια για τη δική τους ευκολία και αδιαφορούν για τον κίνδυνο που δημιουργούν σε πεζούς και σε άτομα με αναπηρίες».
Η οργάνωση Παραπληγικών Κύπρου θα απαιτήσει να γίνει πιο εύκολη η καταγγελία αυτών που παρανομούν και θα πιέσει ώστε να δοθεί το δικαίωμα σε τροχονούμους και αστυνομικούς να καταγγέλουν έχοντας στη διάθεσή τους μόνο φωτογραφικό υλικό.
Ο κ. Λαμπριανίδης έριξε το μπαλάκι και στους βουλευτές, καλώντας τους να σταθούν αντάξιοι των προσδοκιών των πολιτών κατά τη συζήτηση που θα πραγματοποιηθεί στη βουλή για την αύξηση των προστίμων για οδικές παραβάσεις.