Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες του Κυπριακού Πρακτορείου Ειδήσεων, την Παρασκευή θα διεξαχθεί στη Λευκωσία συνάντηση ομάδων εργασίας των Υπουργείων Εξωτερικών Κύπρου και Ελλάδας προκειμένου να συζητηθούν τα επόμενα βήματα τόσο σε ό,τι αφορά το Κυπριακό όσο και σε ό,τι αφορά τα ενεργειακά ζητήματα.
Επικεφαλής της ομάδας εμπειρογνωμόνων του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών θα είναι ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, Θεμιστοκλής Δεμίρης