Σύμφωνα με τις καταγγελίες, υπάλληλος του γραμματειακού προσωπικού, φέρεται να διοχέτευε στον ίδιο και σε άλλους αξιωματούχους έγγραφα που αφορούν τη μετακόμιση του επαρχιακού γραφείου από τη Λάρνακα στην Αμμόχωστο.
Ενώ φέρεται, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς του κύριου Ορφανίδη, να λειτουργούσε και ως συντονίστρια ομάδας υπαλλήλων που αντιδρούσαν στη μετακόμιση των γραφείων.
Το Υπουργείο Εσωτερικών με ανακοίνωση σημειώνει ότι ακολούθησε και νέα καταγγελία από τον κύριο Ορφανίδη, με βάση την οποία η συγκεκριμένη υπάλληλος φέρεται να μετακίνησε δεκάδες φακέλους και ότι η υπόθεση δεν αφορά περιουσίες στα κατεχόμενα, όπως δημοσιεύτηκε στον ημερήσιο τύπο.
Πληροφορίες του ΑΝΤ1, αναφέρουν ότι πρόκειται για πενήντα φακέλους, αγνώστου περιεχομένου, για τους οποίους κανένας δεν γνωρίζει που έχουν μετακινηθεί.
Το Υπουργείο διαβεβαιώνει επίσης ότι στη βάση της δεύτερης καταγγελίας, έχει οριστεί ερευνών λειτουργός, ο οποίος διαπίστωσε πιθανή διάπραξη πειθαρχικών παραπτωμάτων από τρεις υπαλλήλους του Κτηματολογίου. Με αποτέλεσμα να αρχίσει έρευνα εναντίον όλων.