Πιστοί από όλες τις επαρχίες της ελεύθερης Κύπρου, άρχισαν να φτάνουν πρωί πρωί με λεωφορεία στην κατεχόμενη εκκλησία κρατώντας λαμπάδες και λουλούδια.
"Από πέρσι, που πάλι λειτουργήσαμε μαζί εδώ, αισθάνθηκα μέσα μου ότι κάποτε, αυτός ο Χρυσός Σωτήρας της Ακανθούς, θα φύγει από τη Μόρφου. Θα επιστρέψει εκεί που ανήκει. Στην Ακανθού." δήλωσε ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος.
Ο Επίσκοπος Καρπασίας Χριστόφορος είπε ότι "Η αγάπη και το έλεος του Θεού μας αξιώνει και φέτος να έρθουμε εδώ στο κατεχόμενο μοναστήρι του Αγίου Μάμαντος. Προεξάρχοντως σίγουρα της Θείας Λειτουργίας ο Σωτήρας Χριστός συμπαραστατούμενος υπό του μάρτυρός τους."
Οι πιστοί προσκύνησαν την εικόνα του Αγίου Μάμα και τη θαυματουργή εικόνα του Χρυσοσώτηρος από την Ακανθού,
Ενώ έλαβαν και μύρο από τη σαρκοφάγο του Αγίου.
Αρκετοί Μορφίτες, παρέστησαν και στον πανηγυρικό εσπερινό χθες, για να αποτίσουν φόρο τιμής στον πολιούχο ʼγιο της πόλης τους και για να προσευχηθούν όλοι μαζί για την πολυπόθητη επιστροφή στην κατεχόμενη γη.