Το πέρασμα της πύρινης λαίλαπας απο τον Κάτω Δρύ, το Βουνί και τα Πολεμίδια, πριν απο λίγα 24ωρα, ηταν καταστροφικό. Περιβόλια, αμπέλια, ελαιώνες, κτηνοτροφικά υποστατικά και γεωργικά εργαλεία, έγιναν στάκτη, μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.Και οι ιδιοκτήτες τους, ειναι σε απόγνωση.
Ζητούν στήριξη απο την πολιτεία για να σταθούν ξανά στα πόδια τους. Πάντως, οι κάτοικοι καταγγέλουν οτι οι ζημιές, δεν προκλήθηκαν μόνο απο την μεγάλη πυρκαγιά.
Μια πρώτη εκτίμηση των ζημιών, έγινε απο τα επαρχιακά γραφεία του τμήματος Γεωργίας, σε Λάρνακα και Λεμεσό.Οι κοινοτάρχες Κάτω Δρυ και Βουνίου,απευθύνουν δραματική έκκληση προς την κυβέρνηση , για αποζημιώσεις.
Πάντως, ο υπουργός Γεωργίας Σοφοκλής Αλετράρης, σημείωσε,ότι για να κηρυχθεί μια περιοχή ως πληγείσα θα πρέπει να πληρεί συγκεκριμένα κριτήρια.
Να καλύπτει έκταση 50 εκταρίων, και το ποσοστό της ζημίας να είναι τουλάχιστον στο 50%.
Ο υπουργός Γεωργίας, διαβεβαίωσε παράλληλα, οτι θα εξετάσει και τις καταγγελίες που αφορούν καταστροφές από τα πυροσβεστικά οχήματα.