Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο πρωθυπουργός, αφού είπε ότι παίρνει δύναμη από τη Μεσσηνία, υπογράμμισε ότι, «η σημαία του αγώνα είναι για όλη την Ελλάδα ψηλά, ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας που είναι η γρήγορη έξοδος από την κρίση».

Ο δήμαρχος Καλαμάτας ζήτησε από τον πρωθυπουργό ενίσχυση των ΟΤΑ για να ανταποκριθούν στο έργο τους, κυρίως σε αυτό της πρόνοιας και τον κάλεσε να εγκαινιάσει το Μέγαρο Χορού της πόλης, ενώ του προσέφερε έναν πίνακα με την βυζαντινή Καλαμάτα από το εργαστήριο της δημοτικής επιχείρησης «Φαρίς».

Κατόπιν το απόγευμα της Δευτέρας, ο πρωθυπουργός βρέθηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Πύλο, όπου έγινε δεκτός με ενθουσιασμό. Στην προκυμαία της κωμόπολης τον περίμεναν συμπατριώτες του και συνομίλησε μαζί τους. Ο πρωθυπουργός, εγκαινίασε αρχικά στο κάστρο της Πύλου, την έκθεση της Εφορείας Ενάλιων Αρχαιοτήτων με τίτλο, «Βυθισμένα Ταξίδια, Ανθρώπινες Εξερευνήσεις: Ίχνη σημαίνοντα στις θάλασσες της Πελοποννήσου» και ακολούθως στην οικία του Ολυμπιονίκη Τσικλιτήρα εγκαινίασε την επανέκθεση της συλλογής του Γάλλου Φιλέλληνα Rene Puaux.

Ο πρωθυπουργός μιλώντας κατά τα εγκαίνια της συλλογής του Γάλλου Φιλέλληνα, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι είναι σημαντική η πολιτιστική μας κληρονομιά κι οφείλουμε να την διαφυλάξουμε. Σημείωσε ότι το 2009 που ήταν στο υπουργείο Πολιτισμού, είχε θέσει ως στόχο την ανάδειξη των ενάλιων αρχαιοτήτων, γιατί είναι κάτι που δεν έχει αναδειχθεί ως σήμερα και οι οποίες, είπε, είναι εξίσου σημαντικές με τις επίγειες αρχαιότητες. Αυτό το στόχο πρόσθεσε, τον θέτω ξανά σήμερα από άλλο πόστο.

Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση δίνει μάχη με το χρόνο, ώστε η λίστα των μέτρων με τις περικοπές των 11,6 δισ. ευρώ να έχει ετοιμαστεί πριν την άφιξη στην Αθήνα του επικεφαλής του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ και τις επισκέψεις του Αντώνη Σαμαρά σε Βερολίνο και Παρίσι. Τον «πονοκέφαλο» της κυβέρνησης, ωστόσο, αυξάνουν τα στοιχεία της ύφεσης που βυθίζουν στην άβυσσο την ελληνική οικονομία.

Μέσα σε αυτό φόντο, στη Γερμανία συνεχίζονται οι αιχμηρές δηλώσεις για τη χώρα μας. «Στην Ελλάδα υπάρχει μια κατάσταση, όπου δεν υπάρχει κράτος», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των Σοσιαλδημοκρατών, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, σε συνέχεια των «φαρμακερών» δηλώσεων που καταφθάνουν σχεδόν καθημερινά από το Βερολίνο από αρκετούς αξιωματούχους.

Εν τω μεταξύ, πυρά στην κυβέρνηση εξαπολύει το ΚΚΕ, σχολιάζοντας την πολιτική της. «Στο όνομα της παραμονής της χώρας στη ζώνη του ευρώ, που ταλανίζεται από τη βαθιά κρίση και τους ανταγωνισμούς, η κυβέρνηση και η ΕΕ αξιώνουν από τους εργαζόμενους να ζήσουν με μισθούς και συντάξεις πείνας, σε μια εργασιακή κόλαση, χωρίς Υγεία, Παιδεία, Πρόνοια, προκειμένου να ανακτήσει το κεφάλαιο την υψηλή κερδοφορία και ανταγωνιστικότητα», αναφέρεται σε σχόλιο του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ.

«Το ερώτημα είναι γιατί ο λαός να δεχτεί τη μόνιμη καταδίκη του στην εξαθλίωση; Αρκετά δεν πλήρωσε από την ένταξη και την προσαρμογή της χώρας στην ΕΕ και από την ανάπτυξη που έχει στόχο την κερδοφορία του κεφαλαίου;» καταλήγει το σχόλιο του ΚΚΕ.