Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Συμπληρώνονται σήμερα 38 χρόνια από την ημέρα που οι τουρκικές στρατιωτικές δυνάμεις, προχώρησαν και κατέλαβαν το μεγαλύτερο μέρος της Μεσαορίας, την Αμμόχωστο, την Καρπασία και τη Μόρφου, παραβιάζοντας κάθε κανόνα της διεθνούς νομιμότητας, συμπεριλαμβανομένου του Καταστατικού Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών και παρά την εκεχειρία που είχε συμφωνηθεί.

Με πρωτοβουλία του Δήμου Αμμοχώστου, τελέστηκε το πρωί, στο Μνημείο Αποθανόντων Αμμοχωστιανών, στο χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου της κατεχόμενης Αμμοχώστου στη Δερύνεια, επιμνημόσυνη δέηση για την 38η επέτειο της κατάληψης της Αμμοχώστου από τα τουρκικά στρατεύματα. 

 Της δέησης προέστη ο Μητροπολίτης Κωνσταντίας και Αμμοχώστου Βασίλειος και παρέστησαν ο Δήμαρχος της κατεχόμενης πόλης Αλέξης Γαλανός, μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και πλήθος κόσμου. Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων από φορείς της Αμμοχώστου. 
 
Με δηλώσεις του ο Αλέξης Γαλανός ανέφερε ότι "η πόλη της Αμμοχώστου είναι Μια άδεια πόλη την οποία κρατά σε ομηρεία μια χώρα που κτυπά την πόρτα της Ευρώπης".