Εγινε και αυτό. Πρώτες βοήθειες σε κρατικό νοσηλευτήριο, να είναι κλειστές ημερα Σάββατο, λόγω υποστελέχωσης.
Όπως καταγγέλλει ο δήμαρχος Πόλεως Χρυσοχούς, το πρωί υπήρξε σοβαρό περιστατικό με τσίμπημα μέλισσα και λόγω του ότι δεν υπήρχε γιατρός ανέλαβαν δράση οι νοσηλευτές.
«Σημερα το πρώι οι πρωτες βοήθειες εδω είχαν κλεισει επειδή δεν υπήρχε ιατρός για να στελεχώσει το νοσοκομειο.Απο τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα. Υπήρχε ένα δύσκολο περιστατικό όμως λογω της εμπειρίας των νοσηλευτών είχαν σώσει μία ζωή», δηλώνει ο Γιώτης Παπαχριστοφή Δήμαρχος Πόλεως Χρυσοχούς.
Το πρωί στις πρώτες βοήθειες του Νοσοκομείου Πόλεως Χρυσοχούς επικρατούσε το αδιαχώρητο. Η έλλειψη ιατρού δημιούργησε ουρές ασθενών, οι οποίοι και άρχισαν να διαμαρτύρονται αγανακτισμένοι από την απαράδεκτη κατάσταση.
«Φαίνεται ότι έχουν κανει τεράστια λάθη στην ολη δομή αυτού του συστήματος γι αυτό πρέπει να λάβουν μέτρα να μην φέυγουν οι ιατροί απο τα κυβερνητικά νοσηλευτηρια και να πηγάινουν στον ιδιωτικό τομέα» .
Μάταια το νοσηλευτικό προσωπικό, προσπαθούσε να ηρεμήσει τα πνεύματα. Το ποτήρι της οργής είχε ξεχειλίσει. Ανθρώπινες ζωές ευρίσκονται σε κίνδυνο
«Δυστυχώς η κατασταση με την υποστελέχωση του νοσοκομέιου Πόλεως Χρυσοχούς αν μπορεί να ονομαστεί νοσοκομείο φυσικά έχει φθάσει στο απροχώρητο θα πρέπει επιτέλους το κεντρικό κράτος να αντιληφθεί ότι και το ακριτικό διαμέρισμα Πολεως Χρυσοχούς ανήκει στην κυπριακή επικράτεια ειναι μέρος της Κυπριακής δημοκρατίας», δηλώνει ο Χαράλαμπος Πιττοκοπίτης Βουλευτής ΔΗΚΟ
Ασθενείς περίμεναν για ώρες για να εξυπηρετηθούν. Κάποιοι μπόρεσαν και άλλοι όχι, με αποτέλεσμα να φύγουν εκνευρισμένοι και να ψάχνουν μεσημεριάτικα γιατρούς για να τους εξετάσουν.
"Εάν δεν αναλάμβαναν οι νοσηλευτές τον ρολο του ιατρού θα μέναμε όλοι εκτεθειμένοι./ είναι ευτυχημαα το ότι αναλάβαν πρωτοβουλια ευθυνη".
Σε ανακοίνωση, που εξεδόθη λίγο μετά τις τρεις το απόγευμα, ο οργανισμός κρατικών υπηρεσιών υγείας σημειώνει πως
ΟΚΥΠΥ
«Το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε σήμερα για μερικές ώρες και αφορά στη στελέχωση του Τμήματος Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Πόλεως Χρυσοχούς με Ιατρό, έχει επιλυθεί και το εν λόγω Τμήμα λειτουργεί κανονικά».
Τα όρια του έχει ξεπεράσει και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Πόλεως Χρυσοχούς. Υπάρχουν μόνο τρεις γιατροί από τους έξι που θα έπρεπε να υπάρχουν κανονικά και από τους οποίους ο ένας είναι με άδεια.
Δείτε στο πιο κάτω βίντεο πώς σχολίασαν το περιστατικό στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Αντ1 οι Χαράλαμπος Χαριλάου (εκπρόσωπος τύπυ ΟΚΥΠΥ) και ο Γιώτης Παπαχριστοφή (δήμαρχος Πόλεως Χρυσοχούς)