Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε επίσης ότι οι μαθητές των δημοτικών και των ειδικών σχολείων θα παρουσιαστούν στα σχολεία τους τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου, για να κατανεμηθούν σε τάξεις/τμήματα ή ομάδες, αντίστοιχα, να πάρουν τα βιβλία τους και να αρχίσουν κανονικά τα μαθήματά τους.
Προσθέτει δε ότι οι μαθητές θα παραμείνουν στο σχολείο μέχρι τις 13.05.
Σε ό,τι αφορά το «Διήμερο Εκπαιδευτικού» στη Δημοτική Εκπαίδευση, το Υπουργείο αναφέρει ότι για τα συνέδρια ή σεμινάρια που θα παρακολουθήσει κάθε εκπαιδευτικός κατά την περίοδο 4-7 Σεπτεμβρίου 2012, θα ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί με σχετικές εγκυκλίους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα παιδιά ηλικίας κάτω των τεσσάρων ετών και οκτώ μηνών που φοιτούσαν και την προηγούμενη χρονιά σε νηπιαγωγείο και τα παιδιά προδημοτικής ηλικίας ( 4 ετών και 12 μηνών μέχρι 5 ετών και 12 ) θα αρχίσουν επίσης τη φοίτησή τους τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου.
Το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου για τα παιδιά αυτά θα λειτουργήσει μέχρι τη 1:05 μμ.
Αναφορικά με τα παιδιά ηλικίας 3 ετών μέχρι 4 ετών και 8 μηνών που δεν φοιτούσαν σε νηπιαγωγείο την προηγούμενη σχολική χρονιά θα αρχίσουν να φοιτούν σταδιακά, σύμφωνα με το πρόγραμμα φοίτησης του κάθε νηπιαγωγείου.
Διευκρινίζει επίσης ότι τα παιδιά αυτά θα φοιτήσουν με βάση ατομικό κλιμακωτό ωράριο, με σταδιακή καθημερινή αύξηση του χρόνου παραμονής τους, μέχρι την πλήρη προσαρμογή τους η οποία έχει ορισθεί μέχρι τη 14 Σεπτεμβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι η επιβεβαίωση των εγγραφών στα Δημοτικά σχολεία και τα δημόσια νηπιαγωγεία έγινε το Μάιο.