Παρελθόν από το προεδρικό είναι πλέον ο πρέσβης Μάριος Ιερωνυμίδης. Η Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας η οποία συνήλθε το πρωί, ενέκρινε, όπως αναφέρει σε λακωνική ανακοίνωση της, τον τερματισμό της απόσπασης του στο Διπλωματικό Γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Όπως εγκύρως πληροφορείται ο ΑΝΤ1 την μετακίνηση του κύριου Ιερωνυμίδη ζήτησε με έκθεση της η Προεδρία της Δημοκρατίας.
Η έκθεση στάλθηκε στην Αρμόδια Αρχή, το Υπουργείο Εξωτερικών, το οποίο από έδωσε την συγκατάθεση του την προώθησε, βάση της πάγιας διαδικασίας στο Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο με τη σειρά του, αφού συμφώνησε, παρέπεμψε το θέμα στην Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας.
Σύμφωνα δε με πηγές από την Ε.Δ.Υ. δεν τέθηκαν ενώπιον της Επιτροπής οι λόγοι για τους οποίους το Προεδρικό ζήτησε την απομάκρυνση του κύριου Ιερωνυμίδη από το την θέση του Διευθυντή του Διπλωματικού Γραφείου του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Κατόπιν τούτου ο πρέσβης επιστρέφει στο Υπουργείο Εξωτερικών, το οποίο ως αρμόδια Αρχή, επωμίζεται και την ευθύνη, στην περίπτωση που κριθεί αναγκαίο, διερεύνησης της όποιας εμπλοκής του κου Ιερωνυμίδη στην υπόθεση της επένδυσης στο παλιό αεροδρόμιο Λάρνακας.
Η Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας (ΕΔΥ), σε σημερινή συνεδρία της, αποφάσισε τον τερματισμό της απόσπασης του Πρέσβη Μάριου Ιερωνυμίδη στο Διπλωματικό Γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Σε σύντομη ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά τη συνεδρία, αναφέρεται ότι η ΕΔΥ "μετά από σύσταση της αρμόδιας Αρχής, αποφάσισε ότι η απόσπαση του κ. Ιερωνυμίδη Μάριου, Πρέσβη, Εξωτερικές Υπηρεσίες, για εκτέλεση ειδικών καθηκόντων στην Προεδρία και το Προεδρικό Μέγαρο (Διπλωματικό Γραφείο Προέδρου της Δημοκρατίας), τερματίζεται, σύμφωνα με τις πρόνοιες της κειμένης νομοθεσίας".