Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στους δύσκολους και ζοφερούς σημερινούς καιρούς το επίτευγμα του Παύλου Κοντίδη «είναι μια μεγάλη ελπίδα, ένα μήνυμα αυτοπεποίθησης, θάρρους και αισιοδοξίας και μια ισχυρή προτροπή για όλους και ιδιαίτερα τη νέα γενιά, να ξεπεράσουμε τα προβλήματα, να υπερνικήσουμε δυσκολίες και εμπόδια», δήλωσε σήμερα το πρωί ο Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων Γιαννάκης Ομήρου.

Ο Πρόεδρος της Βουλής, στην παρουσία εκπροσώπων όλων των Κοινοβουλευτικών κομμάτων, απένειμε σήμερα το αργυρό μετάλλιο με το έμβλημα της Βουλής, που αποτελεί την ύψιστη τιμητική διάκριση του κυπριακού Κοινοβουλίου, στο 22χρονο αργυρό Ολυμπιονίκη Παύλο Κοντίδη.

«Με τη μεγαλειώδη επιτυχία σου τίμησες ολόκληρη την Κύπρο. Μας έκανες όλους περήφανους καθώς βλέπαμε τη σημαία της Κυπριακής Δημοκρατίας να κυματίζει στους βρετανικούς αιθέρες. Επίτευγμα μέγα και λαμπρό. Από το 1980, που η Κύπρος συμμετέχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες, εσύ πέτυχες να τοποθετήσεις τη χώρα μας στο πιο ψηλό βάθρο του παγκόσμιου αθλητικού στερεώματος με την

Ο 22χρονος Ολυμπιονίκης, στη δική του ομιλία, ευχαρίστησε τη Βουλή για τη μεγάλη τιμή που του έκαναν.

«Αυτές τις μέρες έγιναν πάρα πολλές εκδηλώσεις προς τιμή μου. Και βλέπω πάρα πολλούς νέους να έρχονται σε αυτές τις εκδηλώσεις. Αυτό μου δίνει τεράστια ικανοποίηση και θάρρος, να βλέπω όλα αυτά τα νέα παιδιά να με έχουν αγκαλιάσει σαν πρότυπο τους,» είπε, στέλλοντας το μήνυμα ότι στη ζωή ότι και αν γίνει πάντοτε υπάρχει η θετική πλευρά και η αρνητική πλευρά των πραγμάτων.

«Αν εγώ σκεφτόμουνα με αυτό τον τρόπο και έβλεπα την αρνητική πλευρά, όπως πολλοί, δυστυχώς, από τους Κύπριους συμπολίτες μας σκέφτονται με αυτό τον τρόπο, τότε θα κατέρρεα», συμπλήρωσε.

Αν όμως, συνέχισε, «έβλεπα τη θετική πλευρά με όλους αυτούς τους νέους να με έχουν ως πρότυπο, τότε αυτό μου δίνει τεράστια δύναμη και πείσμα να συνεχίσω για το μέλλον και να φέρω ακόμη περισσότερες διακρίσεις».

«Αυτό που θέλω να μεταδώσω είναι ότι πάντοτε στη ζωή είναι καλύτερα να βλέπουμε τη θετική πλευρά των πραγμάτων και όχι την αρνητική, έτσι θα αλλάξει η κοινωνία μας», κατέληξε.  

Κατά την αναχώρηση του από το γραφείο του Προέδρου της Βουλής, όπου είχε ολιγόλεπτη συνάντηση, μετά την απονομή του, με τον κ. Ομήρου και τους εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών κομμάτων, μια άλλη ευχάριστη έκπληξη επιφυλασσόταν στον Αργυρό Ολυμπιονίκη, ο οποίος συνοδευόταν από μέλη της οικογένειας του. Μέλη του προσωπικού της Βουλής περίμεναν τον 22χρονο Ολυμπιονίκη και τον χειροκρότησαν, το συνεχάρησαν για την επιτυχία του, ενώ παιδιά του πρόσφεραν ανθοδέσμη.

Ο Παύλος Κοντίδης χαιρέτησε ένα προς ένα τα μέλη του προσωπικού και τους ευχαρίστησε για την υποδοχή που του επιφύλαξαν και έβγαλε μαζί τους φωτογραφίες.