Καλεσμένος στο στούντιο του ΑΝΤ1 ο πατέρας του μικρού Αντώνη, κύριο Χρίστος Ανδρέου, ο οποίος μαζί με ολόκληρη την Κύπρο αγωνίζονται, για να εξασφαλιστεί το ποσό των δύο εκατομμυρίων ευρώ που απαιτείται για να πάει το είκοσι-δύο μηνών αγγελούδι στην Αμερική για θεραπεία.
Ο κ. Ανδρέου ανέφερε πως μετά την ανακοίνωση που εξέδωσε το Υπουργείο Υγείας και τις οδηγίες που έδωσε ο υπουργός για διερεύνηση του θέματος, το Υπουργείο επικοινώνησε μαζί του και πως από εκείνη τη στιγμή βρίσκονται σε συνεχή διαβούλευση.
Ο πατέρας του μικρού Αντώνη εξέφρασε την ελπίδα ότι εντός των επόμενων ημερών θα υπάρξουν θετικά αποτελέσματα, ενώ παράλληλα ο κ. Ανδρέου ένιωσε την ανάγκη να ευχαριστήσει την κυπριακή κοινωνία «που αγκάλιασε με τόση θέρμη και ανθρωπιά την περίπτωση του μικρού μας Αντώνη».
«Παράλληλα, σημείωσε, θέλω να ευχαριστήσω τις Κυπριακές Υπηρεσίες, την Κυπριακή Δημοκρατία και το Υπουργείο Υγείας».
Ερωτηθείς αν είναι αισιόδοξος ότι αυτό το ποσό θα συγκεντρωθεί, ο κ. Ανδρέου απάντησε: «Είμαι αισιόδοξος, γιατί το να σωθεί η ζωή ενός παιδιού δεν είναι κάτι που το θέλουν μόνο οι άνθρωποι και το θέλουν κάποιοι πιο ψηλά από εμάς. Και νιώθω τη σθεναρή πεποίθηση ότι θα βοηθήσει και η κυπριακή κοινωνία και ο θεός».
Δείτε όλα όσα ανέφερε ο πατέρας του μικρού Αντώνη στον ΑΝΤ1 αλλά και πως μπορείτε να συνεισφέρετε σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται στο πιο κάτω βίντεο: