Σύμφωνα με τις πληροφορίες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η φωτιά καίει εντός οικοπεδικού χώρου κάτω από έναν λοφίσκο, στην περιοχή της Κακής Βίγλας, κινητοποιώντας την δύναμη της Πυροσβεστικής στο νησ
Η Υπηρεσία ειδοποιήθηκε στις 8:12 το πρωί και κρίθηκε απαραίτητη η προληπτική απομάκρυνση των κατοίκων ώστε να μην κινδυνεύσουν ζωές.
Επί τόπου έχουν σπεύσει 20 πυροσβέστες με 9 οχήματα, οι οποίοι έχουν ριχτεί στην μάχη της κατάσβεσης.
Με εντολή του επικεφαλής των πυροσβεστικών δυνάμεων και την συνδρομή του Δήμου και της Αστυνομίας γίνεται, για προληπτικούς λόγους, εκκένωση ορισμένων κατοικιών που βρίσκονται κοντά στις διάσπαρτες εστίες στην περιοχή.
Στο σημείο βρίσκεται και κλιμάκιο της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας.