Με αφορμή την μαύρη επέτειο, ο Δήμος Μόρφου διακήρυξε για άλλη μία φορά, ότι θα αγωνιστεί με όλες του τις δυνάμεις για επανένωση της Κύπρου, ώστε όλοι οι πρόσφυγες να μπορέσουν να επιστρέψουν στα σπίτια τους.
Στο Προεδρικό το ψήφισμα παρέλαβε εκ μέρους του Προέδρου της Δημοκρατίας, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος. Σκοπός του Προέδρου Νίκου Ανασστασιάδη είναι μια έντιμη συμφωνία, τόνισε ο Πρόδρομος Προδρόμου, με τον Δήμαρχο της κατεχόμενης πόλης Βίκτωρα Χατζηαβράαμ, να εκφράζει την ανησυχία των Μορφιτών για την παγίωση των τετελεσμένων της κατοχής στη Μόρφου.
Η ελευθερία δεν δωρίζεται, επισημαίνει, με νόημα η πρώην Δήμαρχος Μόρφου και πρώην Ευρωβουλευτής Αντιγόνη Παπαδοπούλου, ενώ την αντιπροσωπεία συνόδευσαν, συμβολικά, στελέχη και εκπρόσωποι κομμάτων.
Οι εκδηλώσεις για την θλιβερή επέτειο από την κατάληψη της Μόρφου, κορυφώνονται απόψε, με πορεία και μνημόσυνο.