Αφού το Προεδρικό δεν κατάφερε να «πουλήσει» τα περί παραίτησης του πρέσβη Μάριου Ιερωνυμίδη, επεδίωξε, όπως πληροφορούμαστε, την άμεση σύγκληση της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας, προκειμένου να απαλλαγεί το ταχύτερο από την παρουσία του Διευθυντή του Διπλωματικού Γραφείου του Προέδρου της Δημοκρατίας, και να κλείσει με συνοπτικές διαδικασίες το νέο, σύμφωνα με την αντιπολίτευση, σκάνδαλο.
Όπως εγκύρως πληροφορείται ο Αντ1, το Προεδρικό ζήτησε τον άμεσο τερματισμό της απόσπασης του Μάριου Ιερωνυμίδη στο Διπλωματικό γραφείο του Προέδρου Χριστόφια εάν είναι δυνατόν και από σήμερα.
Κάτι ωστόσο που δεν κατέστη δυνατόν καθώς, όπως πληροφορούμαστε, δεν μπορούσε να υπάρξει απαρτία των μελών της ΕΔΥ. Το θέμα αναμένεται να εξεταστεί στην επόμενη προγραμματισμένη συνεδρία της Επιτροπής, μεθαύριο Δευτέρα.
Σύμφωνα πάντως με τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας Παύλο Παπαγεωργίου,) «σε περίπτωση που ένας δημόσιος Υπάλληλος θελήσει να παραιτηθεί, θα πρέπει να υποβάλει την παραίτηση του εγγράφως στην Προϊσταμένη Αρχή, η οποία αφού επισυνάπτει την θέση της, την προωθεί στην ΕΔΥ προς λήψη της τελικής απόφασης..»
Πολιτικοί κύκλοι απέδιδαν τη σπουδή του Προεδρικού στην προσπάθεια του, είτε να αποφύγει την διενέργεια έρευνας για την όποια εμπλοκή του κύριου Ιερωνυμίδη στην υπόθεση της επένδυσης στο παλιό Αεροδρόμιο Λάρνακας, είτε για να μεταθέσει αλλού την ευθύνη διεξαγωγής της.
Έκπληξη για τα δημοσιεύματα περί παραίτησης του κ. Μάριου Ιερωνυμίδη, εκφράζει και ο Αναπληρωτής πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, ο οποίος με γραπτή δήλωση θέτει το προεδρικό ενώπιον των ευθυνών του.
Το θέμα το οποίο εξακολουθεί καίει βρίσκεται πλέον όχι μόνο ενώπιον της Κυβέρνησης και της ΕΔΥ, αλλά και της Βουλής.