Μιλώντας στον ΑΝΤ1, η Πρόεδρος του Συνδέσμου στη Λεμεσό, Κλαίρη Αντωνίου, εκφράζει φόβους ακόμα για τον κίνδυνο να θρηνήσουμε θύματα, την ώρα που το Υπουργείο Υγείας δεν έχει ανταποκριθεί ακόμη στις πολλές εκκλήσεις του Συνδέσμου.
Με εισφορά 16,000 ευρώ ο Σύνδεσμος πρωτοστάτησε για να εξοπλιστεί θάλαμος αιμοκάθαρσης στο Νοσοκομείο της πόλης, ο οποίος αν και έτοιμος από τις αρχές Ιουνίου, παραμένει μέχρι σήμερα κλειστός.
Την ίδια ώρα, η Νεφρολογική Εταιρεία Κύπρου εκφράζει προβληματισμό για την απόφαση του Υπουργείου Υγείας για αγορά υπηρεσιών αιμοκάθαρσης στην επαρχία Πάφου από ιδιωτικό νοσηλευτήριο που δε διαθέτει τις αναγκαίες υποδομές.
Στις δύο Σεπτεμβρίου Υπουργός Υγείας και Νεφρολογική Εταιρεία θα συναντηθούν με σκοπό τη συζήτηση του θέματος, με την Εταιρεία να ευελπιστεί στην προώθηση ενός ολοκληρωμένου πλάνου για απάμβλυνση των προβλημάτων.