Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, η εικόνα είναι σαφώς βελτιωμένη από το πρωί, ενώ σημειώνεται ότι δεν υπάρχει, πλέον, κανένας κίνδυνος για το Δάσος της Καισαριανής.
Οι δυνάμεις κατάσβεσης συνεχίζουν να επιχειρούν, ενώ στην περιοχή δεν πνέουν δυνατοί άνεμοι, γεγονός που διευκολύνει την κατάσβεση.
Σε ό,τι αφορά τις ζημιές, μέχρι στιγμής έχει αναφερθεί ότι έχουν καεί δύο σπίτια και έχουν προκληθεί ζημιές εξωτερικά σε άλλα δύο.


Το χρονικό
Η φωτιά ξεκίνησε από τους πρόποδες του Υμηττού, στην Παιανία. Ήταν 03:18 τα ξημερώματα όταν σε δασική έκταση κοντά στην οδό Σερρών ξέσπασε πυρκαγιά και εξαιτίας των ισχυρών ανέμων πήρε γρήγορα διαστάσεις.
Οι στιγμές ήταν εφιαλτικές για τους κατοίκους, που άκουσαν τα περιπολικά να τους καλούν από τα μεγάφωνα να φύγουν από τα σπίτια τους. Η εκκένωση ήταν προληπτική και έγινε με εντολή της Πυροσβεστικής. Το γεγονός πως οι κάτοικοι των σπιτιών στην Παιανία απομακρύνθηκαν άμεσα βοήθησε στο να μην υπάρχουν τραυματισμοί και να μην κινδυνεύσουν ζωές.
Κάτοικος της Παιανίας δήλωσε στον ΑΝΤ1 πως με λάστιχα στα χέρια, ο ίδιος κι άλλοι προσπάθησαν να σώσουν σπίτια. «Μπαίναμε μέσα και βγάζαμε κόσμο. Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων τελευταία στιγμή τους βγάλαμε με τη βοήθεια τεσσάρων αστυνομικών», είπε περιγράφοντας τις στιγμές πανικού που επικράτησαν.
Ο ίδιος άνθρωπος μίλησε και για έκρηξη που άκουσε στο σημείο απ’ όπου ξεκίνησε η πυρκαγιά. «Ακούγονταν συνέχεια πολλές εκρήξεις, από ένα σπίτια ακούστηκαν πολλές εκρήξεις, κάτι έσκαγε» τόνισε.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι πάντως που θεωρούν πως πρόκειται για εμπρησμό. Πολίτης που ο γιος του μένει στην Παιανία είπε στον ΑΝΤ1 πως είναι εμπρησμός «100%, κόβω και τα δύο χέρια μου», σημειώνοντας πως οι εστίες ήταν πολλές και ξέσπασαν ταυτόχρονα.
Για τα αίτια της φωτιάς, από την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού εξετάζονται μεταξύ άλλων καταγγελίες κατοίκων της Παιανίας, που κάνουν λόγω για έκρηξη και ταυτόχρονες εστίες, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει στοιχείο που να πιστοποιεί εμπρησμό.