Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ηχηρό μήνυμα στους δύο ηγέτες για άμεση επανέναρξη των συνομιλιών απηύθυναν χθες το βράδυ, παραμονή της σημερινής άτυπης συνάντησης του Προέδρου της Δημοκρατίας και του κατοχικού ηγέτη, εκατοντάδες Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι οι οποίοι συμμετείχαν στην «Πορεία για τη Λύση, Επανένωση και Ειρήνη».

Έχοντας αφετηρία το κυκλικό κόμβο του ΟΧΙ στις ελεύθερες περιοχές και την Πύλη της Κερύνειας στην κατεχόμενη Λευκωσία οι διαδηλωτές, κρατώντας δάδες και πανό και φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της επανένωσης, συναντήθηκαν στο οδόφραγμα της Οδού Λήδρας, όπου και ενέκριναν ψήφισμα προς τους δύο ηγέτες και τα Ηνωμένα Έθνη.

Oι συμμετέχοντες ζήτησαν την άμεση και χωρίς καθυστέρηση επανέναρξη των διακοινοτικών συνομιλίων και τη σύγκληση της διεθνούς διάσκεψης για την Κύπρο, στη βάση του πλαισίου Γκουτέρες.

Όπως ανέφερε Εκπρόσωπος της Δικοινωτικής Πρωτοβουλίας «Ειρήνης- Ενωμένη Κύπρος», Χριστίνα Βαλανίδου, «Η απουσία προόδου για περισσότερο από δύο χρόνια απειλεί να καταστήσει βαθύτερο το διαχωρισμό, να κλιμακώσει τη σύγκρουση και να επιβάλει νέα τετελεσμένα σε σχέση με τις διαδικασίες για εξαγωγή φυσικού αερίου και την πόλη της Αμμοχώστου, συμπληρώνεται».

Η πορεία ήταν αφιερωμένη στην αδικοχαμένη Νάταλι Κρίστοφερ, η οποία υπήρξε ακτιβίστρια υπέρ της ειρήνης. Κατά την έναρξη της εκδήλωσης τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή εις μνήμην της.

Φωτογαρφίες Αντρέας Μανώλη