Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δεύτερο επιβεβαιωμένο περιστατικό του ιού του Δυτικού Νείλου ανακοίνωσαν το μεσημέρι οι ιατρικές υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας. Αφορά και πάλι ηλικιωμένο άνδρα από την ευρύτερη περιοχή Λευκωσίας, ο οποίος βρίσκεται διασωληνωμένος στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας.

Όπως αναφέρει στον ΑΝΤ1 η Διευθύντρια Ιατρικών Υπηρεσιών, Ελισάβετ Κωνσταντίνου, «το δεύτερο περιστατικό, το οποίο νοσηλεύεται στην παθολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, είναι κάποιος υπερήλικας ο οποίος είναι σε ημικωματώδη κατάσταση διασωληνωμένος και η κατάσταση του είναι σταθερή.»

Ο ασθενής νοσηλεύεται στο νοσοκομείο τις τελευταίες 2 ημέρες . Υπενθυμίζεται πως το πρώτο κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου κατεγράφει την τελευταία εβδομάδα Ιουλίου και αφορούσε άνδρα ηλικίας 90 ετών ο οποίος συνεχίζει να νοσηλεύεται.

Το Υπουργείο υγείας σύμφωνα με την κυρία Κωνσταντίνου βρίσκεται σε εγρήγορση.

«Όμως δεν πρέπει να υπάρχει πανικός λόγο του ότι δεν μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο μεταδίδεται μόνο με την μεσολάβηση κουνουπιού», υπογράμμισε.

Κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου κατεγράφησαν και στις κατεχόμενες περιοχές και την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε δικοινοτική συνάντηση με στόχο να εκτιμηθεί η κατάσταση. Μοναδικά μέτρα προστασίας των πολιτών είναι αυτά που αφορούν την καταπολέμηση των κουνουπιών. Όπως

Μέτρα προστασίας                                  

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται από τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού που είναι τα παιδιά , βρέφη , ηλικιωμένοι, πάσχοντες από χρόνια νοσήματα και εγκυμονούσες.

Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, αύριο θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με τους δήμους της επαρχίας Λευκωσίας αλλά και τις υγειονομικές υπηρεσίες. Στόχος της σύσκεψής είναι να εκτιμηθεί η κατάσταση με τα κουνούπια μετά τους ψεκασμούς που έγιναν και αν αυτό θα πρέπει να επαναληφθεί.