Στο απόλυτο σκοτάδι ήταν για περίπου 20 λεπτά, το πρωί της Δευτέρας, το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.
Η διακοπή ρεύματος σημειώθηκε γύρω στις 11 το πρωί, ενώ λίγα λεπτά αργότερα μετά από παρέμβαση των τεχνικών η βλάβη αποκαταστάθηκε.
Σημειώνεται δε, πως το σύστημα εγγραφής είχε μπλοκαριστεί και δεν μπορούσαν να εγγραφούν οι ασθενείς.