Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1
Και επίσημα στο τιμόνι του γραφείου τύπου της αστυνομίας ο Χρίστος Ανδρέου. Το πρωί στο αρχηγείο αστυνομίας ο πρώην εκπρόσωπος τύπου της δύναμης Ανδρέας Αγγελίδης μετά από θητεία επτά χρόνων παρέδωσε την σκυτάλη της ενημέρωσης του κοινού και των Μέσων ενημέρωσης στον Χρίστο Ανδρέου. Την δική του σφραγίδα στο γραφείο έβαλε ο Ανδρέας Αγγελίδης τόνισε ο αρχηγός της δύναμης Κύπρος Μιχαηλίδης 

''Ενεργώντας κατευθείαν κάτω από την ηγεσία τριών Αρχηγών Αστυνομίας, έχει θέσει τη δική του σφραγίδα στη δημόσια επικοινωνία της Αστυνομίας. Ανταποκρίθηκε σε πολύπλοκα καθήκοντα, συντονίζοντας μια ομάδα ικανών συνεργατών στο Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και έδωσε τον καλύτερο εαυτό του, για να προβληθεί το έργο μας, όπως και τα γνωρίσματά μας, ως επαγγελματιών, αλλά και ως ανθρώπων'', δήλωσε ο Αρχηγός της Αστυνομίας, Κύπρος Μιχαηλίδης.

Πλέον ο πρώην εκπρόσωπος τύπου της αστυνομίας ανέλαβε την θέση του βοηθού αστυνομικού διευθυντή Πάφου. 

''Με τη μικρή αλλά αποτελεσματική ομάδα συναδέλφων στο Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, εργαστήκαμε σκληρά για να πετύχουμε την αναβάθμιση της επικοινωνίας αλλά και των εκδηλώσεων της Αστυνομίας, τους οποίους και ευχαριστώ για ακόμα μια φορά. Αισθάνομαι ότι προσωπικά έκανα ότι καλύτερο μπορούσα για να ανταποκριθώ σε πλήθος αιτημάτων των ΜΜΕ, καθημερινών και επίμονων, γιατί αυτό απαιτούσε και η δική σας δουλειά, ως δημοσιογράφων και η δική μας ως Αστυνομίας'', δήλωσε ο πρώην Εκπρόσωπος Τύπου Αστυνομίας, Ανδρέας Αγγελίδης.

Βέβαιος ότι ο νέος εκπρόσωπος τύπου θα συνεχίσει το έργο αναβάθμισης της επικοινωνίας της αστυνομίας παρουσιάστηκε ο Κύπρος Μιχαηλίδης. 

 

''Στο πρόσωπο του Χρήστου, είμαι βέβαιος ότι η Αστυνομία θα συνεχίσει την πορεία αναβάθμισης της υπεύθυνης επικοινωνίας και της πολύ καλής συνεργασίας με τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους'', δήλωσε ο Αρχηγός Αστυνομίας, Κύπρος Μιχαηλίδης. 

''Η τιμή για μένα γίνεται πλήρης πρόκληση στον τομέα της επικοινωνίας, γιατί παραλαμβάνω τη σκυτάλη από έναν άξιο Αξιωματικό της Αστυνομίας και φίλο, τον Αστυνόμο Β΄ Ανδρέα Αγγελίδη, ο οποίος για 7 χρόνια συνέβαλε στην αντικειμενική ενημέρωση των ΜΜΕ και των πολιτών, ανταποκρινόμενος με τον πιο υπεύθυνο τρόπο στον δύσκολο αλλά και σημαντικό αυτό ρόλο'', δήλωσε ο Εκπρόσωπος Τύπου Αστυνομίας, Χρίστος Ανδρέου.

Παρόντες στην εκδήλωση και οι εκπρόσωποι τύπου όλων των αστυνομικών διευθύνσεων και διευθυντές τμημάτων της αστυνομίας