Έξι ανθρακωρύχοι έχασαν τη ζωή τους χθες στο δυστύχημα το οποίο σημειώθηκε σε ένα ορυχείο στην πολιτεία Κοαουίλα, στο βόρειο τμήμα του Μεξικού, δήλωσαν μέλη μιας ομάδας διάσωσης.
Σύμφωνα με την εταιρεία που λειτουργεί το ορυχείο, την Άλτος Όρνος δε Μέχικο, ένας εργαζόμενος που είχε παγιδευτεί διασώθηκε νωρίτερα.
Το δυστύχημα προκλήθηκε από την έκρηξη μεγάλης ποσότητας μεθανίου και την κατάρρευση ενός όγκου 100 τόννων άνθρακα. Την ώρα του δυστυχήματος στο ορυχείο εργάζονταν περίπου 300 άνθρωποι, οι περισσότεροι εκ των οποίων βγήκαν από αυτό χωρίς πρόβλημα
Το δυστύχημα είναι το δεύτερο του είδους στην πολιτεία μέσα σε 10 ημέρες.
Μια έκρηξη που είχε σημειωθεί την 25η Ιουλίου είχε στοιχίσει τη ζωή σε επτά εργαζόμενους, υπογραμμίζοντας την έλλειψη ελέγχων σε ό,τι αφορά τα μέτρα εργασιακής ασφάλειας στα μικρά ορυχεία και μεταλλεία όπου συχνά η επιτήρηση είναι ανεπαρκής ή ανύπαρκτη.