Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε συγκέντρωση έξω από το Προεδρικό, την ερχόμενη Παρασκευή 28 Ιουνίου, καλεί ο Δήμος Αμμοχώστου τους κατοίκους της κατεχόμενης πόλης. Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε μετά από έκτακτη συνεδρία χθες, το Δημοτικό Συμβούλιο με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του εκλεκτού της Αγκυρας στα κατεχόμενα, Κουτρέτ Οζερσάι, και τις αποφάσεις του λεγομένου υπουργικού Συμβουλίου του ψευδοκράτους σχετικά με μελλοντικά σχέδια όσον αφορά την Αμμόχωστο. 

''Για να διατρανώσουμε ενωμένοι όλοι οι Αμμοχωστιανοί την απαίτηση μας για την επαναφορά της προτεραιότητας της Αμμοχώστου. 

Επίσης θέτουμε το θέμα χωρίς καθυστέρηση στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ ζητώντας ξανά την άμεση εμπλοκή του ΓΓ του ΟΗΕ για την εφαρμογή των αποφάσεων του ΣΑ'', αναφέρει ο Δήμος Αμμοχώστου. 

Θέση του Δήμου είναι ότι πρέπει η ελληνοκυπριακή να επιμένει στην επιστροφή της Αμμοχώστου στο πλαίσιο του ΟΗΕ και με βάση τα ψηφίσματα του ΣΑ 550 και 789, τα οποία προνοούν την παράδοση της Αμμοχώστου από τον Τουρκικό στρατό στα Ηνωμένα Έθνη και μέσω αυτών την επιστροφή στους νόμιμους κατοίκους της. 

''Οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεν γίνεται καλόπιστα όχι μόνο διότι η πιθανή επιστροφή θα γίνει υπό Τουρκοκυπριακή διοίκηση και εκτροχιάζει το θέμα από τα Ηνωμένα Έθνη, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Οζερσάι, εισάγει και τον ανύπαρκτο παράγοντα του Εβκάφ, που θεωρεί ως ιδιοκτησία του σχεδόν ολόκληρη την περιφραγμένη πόλη'', αναφέρει ο Δήμος Αμμοχώστου. 

Προστίθεται επίσης πως ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο θα παραδώσουν σχετικό υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, και στη συνέχεια στις πρεσβείες των 5 μόνιμων μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας, την ειδική αντιπρόσωπο του Γ.Γ., στο γραφείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Κύπρο και σε κοινοβουλευτικά κόμματα.