«Ειναι η τελετή ληξης αυτού του πολυ πετυχημένου προγράμματος «Σχολείο Πρεσβευτής του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου»φέτος συμμετέχουν 28 λύκεια τόσο του δημόσιου οσο και του ιδιωτικού τομέα καθώς και τεχνικές σχολές απο όλες τις επαρχίες της Κύπρου και στόχος ειναι να μάθουν οι μαθητές μας τι είναι η Ευρωπαϊκή ένωση» δήλωσε ο Επικεφαλής του Ευρωπαικού κοινοβουλίου στην Κύπρο Ανδρέας Κεττής.
Στην εκδήλωση παρέστη και απηυθυνε χαιρετισμό και ο Υπουργό Παιδείας Κωστας Χαμπιαούρης ο οποιος αναφέρθηκε στην σημασία της συμμετοχής των νέων στο προγραμμα .
«Μέσα απο το πρόγραμμα και τον διαγωνισμό παραγωγής γραπτού λογου για Ευρωπαικά θέματα ενδυναμώνεται η ιδέα της κοιβουλευτικής δημοκρατίας και παράλληλα καλλιεργείται δημοκρατική συνείδηση και η θετι΄κη στάση των παιδιών και των νέων μας απέναντι στα αισθήματα της αλληλεγγύης του σεβασμού.»
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης επιδόθηκαν και τα βραβεία στους μαθητές και στις μαθήτριες δευτέρας Λυκείου , που διακρίθηκαν στον 3ο διαγωνισμό παραγωγής γραπτού λόγου για ευρωπαικά θέματα .
Η εκδήλωση τελούσε υπο την αιγίδα του προέδρου της Βουλή Δημήτρη Συλλούρη ο οποιος παρέστη και συνεχάρη τους μαθητές.