Ενώπιον της επόμενης Ολομέλειας της Βουλής, θα βρεθεί νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας, που προβλέπει αύξηση στα επιδόματα κίνησης ατόμων με αναπηρία καθώς και την εισαγωγή νέων κατηγοριών, μετά την ομοφωνία που καταγράφηκε στη σημερινή συνεδρία της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής.
Το νομοσχέδιο προβλέπει αύξηση στο επίδομα διακίνησης ατόμων με αναπηρία που εργάζονται ή φοιτούν, από τα 50 ευρώ στα 75. Στην εν λόγω κατηγορία περιλαμβάνονται τυφλοί, ανεξαρτήτως εάν εργάζονται ή φοιτούν, αυξάνοντας τους δικαιούχους από τους 120 στους 1900.
Από τα 102 ευρώ στα 150 θα αυξηθεί το επίδομα για άτομα με περιορισμό της οξύτητας της όρασης που εργάζονται ή φοιτούν και σε τετραπληγικά άτομα ανεξαρτήτως του αν εργάζονται ή φοιτούν.
Όπως εξήγησε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εργασίας, Ανδρέας Φακοντής, πρόκειται για επιδόματα που ισχύουν από το 1980. "Ανάλογη αύξηση θα δοθεί στο επίδομα διακίνησης δικαιούχων θαλασσαιμικών και δικαιούχων νεφροπαθών που καλύπτονται από άλλα σχέδια."
Ο Βουλευτής του ΔΗΣΥ Ανδρέας Κυπριανού είπε ότι "Ως Δημοκρατικός Συναγερμός θέλουμε να χαιρετήσουμε την κατάθεση νομοσχεδίου από μέρους της Κυβέρνησης για αύξηση του επιδόματος διακινήσεως για άτομα με αναπηρίες. Το επίδομα αυτό αυξάνεται κατά 50%."
Στην επόμενη συνεδρία τα κόμματα θα κληθούν να προβούν στις τελικές τοποθετήσεις τους,ώστε το νομοσχεδίο να τεθεί προς ψήφιση στην επόμενη Ολομέλεια του σώματος στις 28 Ιουνίου.