Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με επίκεντρο τις βρετανικές βάσεις, διεξήχθη στην Ολομέλεια της Βουλής συζήτηση για την διαχείριση από την κυβέρνηση των συζητήσεων για την έξοδο της Μεγάλης Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ενωση. 

Ο εκπρόσωπος τύπου του Δημοκρατικού Συναγερμού Δημήτρης Δημητρίου, εξέφρασε την ικανοποίηση του κόμματος του, από τις διαπραγματεύσεις Λευκωσίας και Λονδίνου με τις οποίες συμφωνήθηκε η διατήρηση του υφιστάμενου καθεστώτος, ακόμα και στην περίπτωση ενός άτακτου Μπρέξιτ. Σχολιάζοντας την απόφαση του διεθνούς δικαστηρίου Χάγης, στην περίπτωση του Αγίου Μαυρίκιου, τόνισε πως η απόφαση είναι πολιτική και θα πρέπει να ληφθεί στον κατάλληλο χρόνο. 

Ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού ανέφερε ότι οι βάσεις αποτελούν αποικιοκρατικό κατάλοιπο και ένα από τα πολλά βαρίδια τα οποία ταλαιπωρούν τον τόπο. Ξεκαθάρισε πάντως, πως το μεγαλύτερο πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζει η Κύπρος είναι η κατοχή και η καλύτερη υπηρεσία, αυτή την περίοδο, είναι η επανέναρξη των διαπραγματεύσεων. 

Για σιωπή και απραξία, κατηγόρησε την κυβέρνηση ο πρόεδρος το ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος. Οδηγούμαστε σε μια νέα εθνική ήττα, ανέφερε αφού η κυβέρνηση δεν προχωρά στην διεκδίκηση της αλλαγής του καθεστώτος των βάσεων. 

Την αποχώρηση των βάσεων από την Κύπρο και τον καθορισμό χρονοδιαγράμματος, ζήτησαν οι εκπρόσωποι των άλλων κομμάτων της αντιπολίτευσης, ΕΔΕΚ, Αλληλεγγύη και ΕΛΑΜ.