Σύμφωνα με ασφαλής πληροφορίες του Αντ1 πρόκειται για εργαζόμενους με καταγωγή από τις Ηνωμένες Πολιτειες, τη Βραζιλία, την Ρουμανία και την Κροατία.
Το Υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας, σε σημερινή ανακοίνωση, επιχειρεί να υποβαθμίσει τις νομικές και διπλωματικές κινήσεις της Κυπριακής Δημοκρατίας για αντιμετώπιση του θαλάσσιου Αττίλα.
Ωστόσο, διάχυτος είναι ο εκνευρισμός της Αγκυρας, ο οποίος πιθανό να πηγάζει και από το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα ξένοι εργαζόμενοι εγκαταλείπουν μαζικά τις θέσεις τους στον «Πορθητή» και τα υποστηρικτικά του σκάφη, ενώ ξένες εταιρείες αποδεσμεύονται από τα συμβόλαια συνεργασίας με την Τουρκική Κρατική Εταιρεία Πετρελαίου, υπό τον φόβο διεθνών και ευρωπαϊκών κυρώσεων.
Σε πλήρη ταύτιση με την Αγκυρα και οι δηλώσεις του λεγόμενου υπουργού εξωτερικών του ψευδοκράτους Κουντρέντ Οζερσάι, ο οποίος απείλησε με αντίμετρα για αντιμετώπιση των νομικών κυρώσεων που προωθεί η Κυπριακή Δημοκρατία.
«Δίνουν» ΑΟΖ στις βάσειςΗ τουρκική φιλοκυβερνητική εφημερίδα Yeni Safak επιχειρεί, την ίδια ώρα, να αποδώσει λόγο στη Βρετανία στη διαχείριση των φυσικών πόρων στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου και συγκεκριμένα στις θάλασσες της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Σε σημερινό δημοσίευμα, το οποίο μάλιστα φιλοξενείται στην πρώτη σελίδα της φίλα προσκείμενης προς το Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εφημερίδας, αποδίδεται στις Βρετανικές Βάσεις Ακρωτηρίου και Δεκέλειας Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη.
Διατυπώνεται, παράλληλα, ο ισχυρισμός ότι το Λονδίνο δεν θα μείνει έξω από την ενεργειακή εξίσωση στην περιοχή και θα πρέπει να λάβει μερίδιο από το διαμοιρασμό του ενεργειακού πλούτου του νησιού.
Χρησιμοποιώντας και τις πρόσφατες δηλώσεις του Βρετανού Υπουργού Ευρώπης, Αλαν Ντανκαν, οι οποίες ξεσήκωσαν την έντονη αντίδραση της Λευκωσίας, το δημοσίευμα κάνει, μάλιστα, λόγο για αγγλοελληνική διαμάχη στην Μεσόγειο.