Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1
Ο 43χρονος Willian Husel οδηγείται ενώπιον δικαστηρίου, ως ύποπτος για την δολοφονία 25 ασθενών, που νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Mount Carmel Health System του Οχάιο, όπου εργαζόταν. 

Σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές που διερευνούν την υπόθεση που συγκλονίζει τις Ηνωμένες Πόλιτείες, τους χορηγούσε υπερβολική δόση από παυσίπονα, με αποτέλεσμα αυτοί να καταλήγουν. 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ CBS 

«Οι αρχές αναφέρουν ότι οι θάνατοι ήταν εσκεμμένοι. Τα θύματα ήταν ηλικιών μεταξύ 37 και 85 ετών.» 

«Ο κατήγορος λέει ότι ο 43χρονος γιατρός εν γνώση του διέτασσε θανατηφόρες δόσεις του παυσίπονου Fentanyl για τους ασθενείς αυτούς, με μοναδικό του στόχο να επισπεύσει το θάνατό τους.» 

Ο ίδιος δηλώνει αθώος, ωστόσο είναι αδιάσειστα τα στοιχεία που παρουσίασαν ενώπιον δικαστηρίου οι αμερικανικές αρχές, καθώς όλα τα θύματα πέθαιναν κατά την εφημερία του δόκτωρος Θανάτου, όπως τον αποκαλούν πλέον. Η υπόθεση ήρθε στο φως μετά από καταγγελία νοσοκόμας, η οποία είχε διαπιστώσει αυτή τη λεπτομέρεια. Το νοσοκομείο προχώρησε και στην παύση ολόκληρης της ομάδας που συνεργαζόταν με τον 47χρονο, μέχρι να διαπιστωθεί ότι ενεργούσε μόνος του. 

Τίτλοι τέλους έπεσαν σήμερα στην υπόθεση σοκ του 42χρονου νοσοκόμου Νιλς Χέγκελ στην Γερμανία, που ομολόγησε ενώπιον δικαστηρίου 100 δολοφονίες ασθενών, που νοσηλεύονταν σε νοσοκομεία όπου εργαζόταν. Το δικαστήριο τον καταδίκασε σε ισόβια κάθειρξη, κρίνοντάς τον ένοχο για τη δολοφονία 85 ατόμων με θανατηφόρες ενέσεις, λόγω έλλειψης στοιχείων για τις άλλες 15. 

«Είχα υποσχεθεί στην οικογένειά μου τότε, ότι θα διασφάλιζα ότι όχι μόνο ο δολοφόνος θα φυλακιζόταν αλλά και όλοι οι υπεύθυνοι.» ανέφερε ο εγγονός του θύματος. 

Ο «άγγελος του ελέους» όπως τον ονομάζουν στην Γερμανία, είναι ο κατά συρροή δολοφόνος με τα περισσότερα εγκλήματα στη χώρα μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στο δικαστήριο εμφανίστηκε μετανιωμένος για τις πράξεις του και απολογήθηκε για τον πόνο που προκάλεσε στις οικογένειες των θυμάτων.