«Οι Τούρκοι μπήκαν στην νεκρή ζώνη και θερησανε ελληνοκυπριακές περιουσίες, θα το συζητήσουν αυτοί του Υπουργείου Εξωετρικών και θα ζητήσουμε να μην επεμβαίνουν ως επίσης έχουν κλέψει αυτά που έοχυν κλέψει πρέπει να τα επιστρέψουν.» δήλωσε ο Κοινοτάρχης της Δένειας Χριστάκης Παναγιώτου.
Το μεσημέρι στο Υπουργείο Εξωτερικών κλήθηκαν εσπευσμένα εκπρόσωποι των Ηνωμένων Εθνών, στους οποίους και γνωστοποιήθηκαν οι θέσεις της Κυβέρνησης, ενώ υπήρξε σύμφωνα με πληροφορίες του Αντέννα επιβεβαίωση της παραβίασης του στάτους κβό στην περιοχή από τους Τούρκους.
Μετά τις προκλήσεις του περασμένου Σαββάτου οι Τούρκοι αποχώρησαν από τα χωράφια των Ελληνοκυπρίων και συνεχίζουν να θερίζουν τα χωράφια των Τουρκοκυπρίων υπό την παρουσία ανδρών των Ηνωμένων Εθνών.
«Θεριζουν στην περιοχή αλλα δεν έρχονται κοντά να θερίσουν Ελληνοκυπριακό.» δήλωσε ο Κοινοτάρχης.
Να σημειωθεί ότι χθες το βράδυ ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Χριστοδουλίδης είχε τηλεφωνική συνομιλία και με την Ειδική Αντιπρόσωπο του ΓΓ των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο Ελίζαμπεθ Σπέχαρ.
Τα όσα δήλωσε στον Αντέννα ο κοινοτάρχης Δένειας: