Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Κανονικά συνεχίζεται σύμφωνα με τον τούρκο υπουργό ενέργειας Φατίχ Ντονμέζ η γεώτρηση του Πορθητή, η οποία ωστόσο σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις ακόμη δεν έχει αρχίσει. Μάλιστα δεν παρέλειψε να στείλει και τις συνήθεις τουρκικές προειδοποιήσεις με αποδέκτες Αθήνα και Λευκωσία. 

Ο τούρκος αξιωματούχος προανήγγειλε στα μέσα Ιουνίου κάθοδο στην Ανατολική Μεσόγειο του Γιαβούζ του δεύτερου τουρκικού γεωτρύπανου και έναρξη εργασιών τον Ιούλιο. 

Μάλιστα θεωρείται σίγουρο ότι ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν θα επιχειρήσει να συνδυάσει τον πανηγυρικό απόπλου του Γιαβούζ από την Κωνσταντινούπολη με την επαναληπτική εκλογή για ανάδειξη δημάρχου στην μεγαλύτερη πόλη της χώρας. 

Ενημέρωση για Αφροδίτη 

Σε μια άλλη εξέλιξη, όπως αποκάλυψε ο Αντ1, αύριο ο υπουργός ενέργειας Γιώργος Λακκοτρύπης θα ενημερώσει σε έκτακτη σύσκεψη τα κόμματα, για τις πρόνοιες της συμφωνίας για την ανάπτυξη του κοιτάσματος Αφροδίτη. 

Τις προηγούμενες μέρες ολοκληρώθηκαν οι συζητήσεις με την κοινοπραξία των εταιρειών Noble, Dellek και Shell, με τη νέα φόρμουλα διαμοιρασμού των εσόδων να βασίζεται στην διεθνή τιμή του πετρελαίου. Σε περίπτωση ανόδου των τιμών του μαύρου χρυσού θα αυξάνεται και το ποσοστό κέρδους της Δημοκρατίας. 

Επίσης ο Υπουργός Ενέργειας θα ενημερώσει και για την πορεία των συζητήσεων στα άλλα ανοικτά μέτωπα που αφορούν το κοίτασμα Καλυψώ, την αδειοδότηση του τεμαχίου 7 στις εταιρείες ΤΟΤΑΛ και ΕΝΙ και την κυοφορούμενη συνεργασία της γαλλικής εταιρείας με τις ΕΝΙ και Kogas σε άλλα τεμάχια της Κυπριακής ΑΟΖ.