Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Υπό την επιδεικτική προστασία πάνοπλων Αττίλων και εκμεταλλευόμενοι την ποντιοπιλατική στάση των μελών της Ειρηνευτικής Δύναμης των Ηνωμένων Εθνών, Τούρκοι έποικοι εισήλθαν και σήμερα στην νεκρή ζώνη στη Δένεια και θέρισαν τις καλλιέργειες Ελληνοκύπριων γεωργών, κλέβοντας τη σοδειά και τους κόπους ενός ολόκληρου χρόνου. 

Εικόνες τις οποίες καταγράψαμε εντός της νεκρής ζώνης δείχνουν Τούρκους έποικους οι οποίοι διαμένουν στα γειτονικά κατεχόμενα χωριά Αυλώνας και Φιλιάς, να κλέβουν την σοδειά των Ελληνοκύπριων γεωργών, οι οποίοι εξαιτίας της προκλητικής παρουσίας του στρατού εισβολής, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την περιοχή. 

Οι Τούρκοι, σύμφωνα με τον κοινοτάρχη της Δένειας Χρηστάκη Παναγιώτου, ενθαρρυμένοι από την υποτονική αντίδραση των Ηνωμένων Εθνών, κατά τη διάρκεια της ημέρας εισχώρησαν ακόμη βαθύτερα εντός της νεκρής ζώνης. 

Την περιοχή επισκέφθηκαν και σήμερα λειτουργοί του Υπουργείου Εξωτερικών, οι οποίοι βρίσκονται σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τα Ηνωμένα Εθνη. 

Με τον κοινοτάρχη επικοινώνησε και ο Υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Χριστοδουλίδης. 

Λίγο μετά το μεσημέρι οι εισβολείς αποχώρησαν από την περιοχή, αφού προηγουμένως φόρτωσαν σε φορτηγά την σοδειά την οποία παράνομα θέρισαν.

Δείτε ΕΔΩ χθεσινό ρεπορτάζ. 

Δείτε σημερινό βίντεο από την περιοχή: 

https://www.youtube.com/watch?v=Dy306w9IwCI