Λειτουργοί του Υπουργείου Εξωτερικών επισκέφθηκαν σήμερα την περιοχή όπου και έγιναν χθες τα επεισόδια όταν τούρκοι μπήκαν στη νεκρή ζώνη με τη συνοδεία οχημάτων του κατοχικού στρατού και άρχισαν να θερίζουν τα χωράφια των Ελληνοκυπρίων.
Διαβήματα από ΥΠΕΞ
Σε όλα τα διαβήματα και παραστάσεις, που κρίνονται σκόπιμα, προς την Ειρηνευτική Δύναμη του ΟΗΕ, προβαίνει το Υπουργείο Εξωτερικών σε σχέση με τα νέα περιστατικά παρενόχλησης γεωργών από δυνάμεις του κατοχικού στρατού που σημειώθηκαν στην περιοχή της Δένειας.
Σε ανακοίνωση, το ΥΠΕΞ αναφέρει συγκεκριμένα ότι σε συντονισμό με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες της Δημοκρατίας, παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή στενά τις εξελίξεις και προβαίνει σε όλα τα διαβήματα και παραστάσεις που κρίνονται σκόπιμα προς τα ΗΕ.
"Πρώτιστος στόχος των ενεργειών των Αρχών της Δημοκρατίας είναι, όπως πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις, η άμεση αποκατάσταση των δικαιωμάτων των γεωργών και η απρόσκοπτη πρόσβαση και καλλιέργεια της γης τους εντός της νεκρής ζώνης σε συνθήκες πλήρους ασφάλειας", αναφέρει η ανακοίνωση.
Στο σημείο και ο κοινοτάρχης Χριστάκης Παναγιώτου. Τα όσα δήλωσε στην κάμερα του ΑΝΤ1. Όπως είπε για τα Ηνωμένα Έθνη, «Έχουν παραδεχτεί την αδυναμία τους, ότι δεν μπορούν να μας προστατεύσουν, όχι ότι δεν θέλουν, αλλά ότι δεν μπορούν.»
Η Κυβέρνηση παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Δένεια
Η Κυβέρνηση παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την ΟΥΝΦΙΚΥΠ, δήλωσε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Πρόδρομος Προδρόμου σε σχέση με τις τουρκικές προκλήσεις στη Δένεια, και συνέστησε ψυχραιμία.
Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους στο Προεδρικό Μέγαρο και κληθείς να σχολιάσει τις ενέργειες του κατοχικού καθεστώτος στη Δένεια, ο Εκπρόσωπος είπε ότι, «δυστυχώς, συνεχίζονται αυτές οι προκλητικές ενέργειες από την τουρκική πλευρά και από τον κατοχικό στρατό στη νεκρή ζώνη».
«Η Κυβέρνηση παρακολουθεί στενά αυτές τις εξελίξεις και βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την ΟΥΝΦΙΚΥΠ», σημείωσε.
Πρόσθεσε ότι η Κυβέρνηση είναι σε διαρκή συνεννόηση με την ΟΥΝΦΙΚΥΠ «η οποία πρέπει να ομολογήσουμε ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες από τη συμπεριφορά των κατοχικών ΄αρχών’».
Χρειάζεται, παρά την κατάφωρη προκλητικότητα που επιδεικνύεται, να παραμείνουμε ψύχραιμοι, να αποφεύγουμε τις παγίδες που υπάρχουν μερικές φορές και οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί να ξέρουν ότι η Κυβέρνηση παρακολουθεί και μεριμνά αυτή τη στιγμή, ανέφερε ο κ. Προδρόμου.
Ερωτηθείς αν οι προκλήσεις γίνονται εντός της νεκρής ζώνης, ο Εκπρόσωπος είπε ότι «οι δικές μας πληροφορίες είναι ότι αφορά τη νεκρή ζώνη». «Χρειάζεται προσοχή, υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις επί τόπου στις διάφορες περιοχές. Η Κυβέρνηση βρίσκεται σε συνεννόηση και προσπαθούμε να βρούμε ένα τρόπο για να λυθεί και αυτή η τεχνητή κρίση» κατέληξε.
https://www.youtube.com/watch?v=ctiRimhZcrA
Χθεσινό βίντεο που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωικής δικτύωσης: